8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iHam

Van 1 Mac twee maken.

Het is een theorie waarvan ik de uitvoering niet heb kunnen vinden. De Theorie is dat je 1 Mac hebt, je sluit daar weer een scherm en een toetsenbord en muis op aan en dan zou het misschien met een programmaatje mogelijk kunnen zijn dat je twee Macs hebt. Is dit mogelijk?
    Ik weet dat als het mogelijk was meerdere mensen het zouden doen. Maar toch. Weet iemand dat?

Bijdrager
    Joachim_D

Ik betwijfel dat dit mogelijk zou zijn..

Bijdrager
    macpro

Je wilt eigenlijk met twee personen tegelijk op 1 Mac werken.
    Sinds Lion is dat wel mogelijk, maar dan zul je toch een 2e Mac nodig hebben waarmee je verbinding maakt met die 1e Mac.

Moderator
    unSOUND

Ik denk dat hij 2 accounts wil hebben op 1 Mac, en dat het ene toetsenbord en scherm aan het ene account gekoppeld is, en het externe scherm en toetsenbord aan het andere account.

Bijdrager
    joeph

Ik denk dat je hiervoor het beste een programma als VMware of Parallels Desktop kan gebruiken. Die maakt virtueel een computer aan waar je dan bepaalde hardware aan kan koppelen zoals een aparte muis en toetsenbord. Volgens mij had ik gehoord dat je Lion op een virtuele computer kan installeren, but correct me if i’am wrong.

Bijdrager
    Afroman

Hoe gebruik je dan de tweede muis en toetsenbord?

Bijdrager
    joeph

Je kunt specifieke hardware aan toewijzen aan je virtuele machine. Weet niet of het ook met bluetooth randapparatuur werkt maar wel met usb apparatuur. De vraag is of je deze setup wel wilt hebben..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.