8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Sanderke96

valschade macbookair

Beste Omt’ers,

Alle wegen zijn glad vanwege de sneeuw en het ijs,
    Ik ben dan vandaag ook gevallen en daardoor zit er nu een deuk in mijn macbookAir.
    Hij pas 1,5 maand oud en ik vind het dan ook erg zonde.
    Weten jullie misschien of dit onder de garantie valt en wat ik er anders aan kan doen?
    Bij voorbaat dank.

mvg,
    Sander.

Bijdrager
    TRML

Wat denk je zelf ? Natuurlijk valt dat niet onder de garantie, je zal hiervoor je verzekering moeten benaderen.

Bijdrager
    Sanderke96

Misschien is er daar een regeling voor ofso…

Bijdrager
    SunKeeper

Wie denk je dat dat gaat betalen als het onder de garantie zou vallen?

Nee, dit is toch echt je eigen schuld. Als je goed uitkijkt, en rustig aan doet op de fiets, val je echt niet zomaar. Je had ook nog de mogelijkheid om voor een stevigere bescherming te kiezen.

Welke sleeve en/of tas zat er nu rond? Welke merken?

Kun je foto’s van de schade maken en hier posten?

Bijdrager
    TRML

Nee, daar is geen regeling voor. Zelf toegebrachte schade valt altijd buiten de fabrieks garantie. Ga naar je verzekeringsman.

Bijdrager
    damondike

@SunKeeper: Als je met rustig fietsen niet valt, zou ik nu een stuk minder blauwe plekken hebben en een niet een voorwiel, broek en slot armer zijn:grin:

Wat niet wegneemt dat stevige bescherming voor je laptop een must is.

Bijdrager
    JaapWas

@Sanderke96,

De meeste creditkaartmaatschappijen hebben een verzekering voor dit soort gevallen. Als je je MacBook Air met een creditkaart hebt betaald kun daar waarschijnlijk gebruik van maken.

Ik heb vorig jaar mijn MacBook Pro laten vallen, en toen kreeg ik van mijn creditkaartmaatschappij (visa) het grootste deel van de aanschafprijs terug.

Succes!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.