8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    amta

Valideren Lightroom

Gisteren heb ik bij Cameranu lightroom 6 gekocht.
    Ik werk met een iMac 27 inch
    Vandaag probeer ik deze te valideren doch dat lukt niet.
    Kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    NielsDam

Even contact opnemen met cameranu

Bijdrager
    amta

Dank je hier kan ik echt wat mee(n)

Bijdrager
    Furbz

Ik denk eerlijk gezegd dat je niet bij Cameranu moet zijn.
    Zelf gebruik ik Creative Cloud en dat is ook een programmaatje dat altijd op de achtergrond
    draait. Moet je zoiets niet hebben om contact te leggen met de Adobe service?
    Anders zou ik even bellen met Adobe. Ik heb altijd een prettige ervaring gehad met de klantenservice van Adobe.
    Zij kunnen namelijk met je meekijken en Cameranu levert alleen pakketten met bijbehorende codes.

Bijdrager
    Unlock32

Weet niet helemaal zeker of dat laatste cynisch bedoeld is maar wat ik wel weet
    is dat daar altijd mensen zijn die je willen helpen. Zelf heb ik goede ervaringen
    met Cameranu.

Bijdrager
    GoeieDag

Misschien dat TS ook even kan aangeven wat ie heeft gedaan, wat er niet lukte, en met welke foutmelding dat dan kwam. Want om NielsDam af te katten terwijl je zelf nauwelijks info geeft waar wij wat mee kunnen, is ook wat vreemd.

Bijdrager
    Furbz

@unlock32: nee hoor! Absoluut niet cynisch. Ik heb met Adobe en Cameranu allebei fijne ervaringen! Cameranu eillen echt helpen, ik weet alleen niet of dat zij dat kunnen mbt codes en authenticatie.

Bijdrager
    amta

Dank voor jullie reacties, maar ik heb inmiddels contact gehad met Adobe en die hebben mij uitstekend geholpen.
    Cameranu overigens, kon mij niet helpen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.