15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Dutch-American

Val test 4S vs Galaxy 2

Hier een valtest van deze twee telefoons. Het goedkope plastic van Samsung verslaat de 4S duidelijk. Plastic is zo gek nog niet.

Nu zullen de meeste mensen hun iphone niet snel laten vallen maar een ongeluk kan gauw gebeuren. Bv als je een photo ofzo..

Bijdrager
    Dustin24

Oke, de iPhone verliest het op het gebied van robuustheid, maar ik vind plastic er ook zo goedkoop uit zien. Doe mij toch die glazen maar!

Bijdrager
    spacefreek

Had deze al gezien, ik kan erin komen, gezien het breekgevoelige glas in de iPhone.

Maar ik geef toch liever de voorkeur aan een probabilistische test tegenover deze deterministische, of anders gezegd: veel van deze tests achter elkaar herhalen, wet der grote getallen.. Misschien was de iPhone wel ‘ongelukkig’ & de Samsung ‘gelukkig’ terecht gekomen, vind het namelijk vrij apart dat het scherm van die Samsung niet kapot gaat, daarnaast ken ik genoeg mensen die hun iPhone ‘face-down’ hebben laten vallen op straat zonder uiteindelijke schade (helaas was ik niet zo gelukkig..), dus dat bevestigd bij dit soort tests wel de vraag naar herhaling..

Bijdrager
    Dick de Roos

Ik ben Mark Rutte niet!:evil:
    Overigens liet die z’n BlueBerry in de WC vallen. Blijkbaar wilde hij dat ding er daarna niet meer uit vissen.
    Niet doen dus: laten vallen.
    Ook mijn camera schijnt daar niet tegen te kunnen.
    En m’n MacBook kan ook niet er goed tegen vallen.
    Of mijn TV goed tegen vallen kan, heb ik nog niet geprobeerd.
    Ik kan trouwens ook niet goed tegen vallen heb ik gemerkt.
    Wat een ellende allemaal…… en dat op vrijdag.
    Nu moet het weekend nog beginnen.:sad:

Bijdrager
    spacefreek
    Dick op 28 oktober 2011

Ouderen hebben er (helaas) ook vaak moeite mee, die moeten dan net als deze iPhone ‘gerepareerd’ worden, maar daar kan Apple verder niet echt bij helpen..

Ondanks de magere start, toch nog een goed weekend toegewenst :sarcastic:

Bijdrager
    appievanr

Lekker belangrijk! Stelletje mongolen, dat wel.

Moet je ook eens een testje 4S en Galaxy 2 doen als het 35 graden word in je broekzak. Mijn vriend moet dan altijd de Galaxy 2 in de koelkast leggen zodat hij weer opstart als hij afgekoeld is..:grin:

Bijdrager
    SunKeeper

Even kijken hoor.

*pakt glas water*

*pakt ook plastic flesje water*

*gooit beide uit het raam van 5 meter hoog*

Hee, da’s vreemd, het flesje heeft 2 krasjes, en het glas bestaat nu uit 459 stukjes. Hoe kan dat nou??

Ja simpel, omdat het ene materiaal sneller breekt bij een val dan het andere. Heeft ook met flexibiliteit te maken. Wil ook niet zeggen dat je het moet laten vallen.

Je gaat toch ook niet aan een Galaxy-eigenaar vragen hoevaak die zijn telefoon laat vallen, omdat het toch geen schade oplevert?

Dus een beetje onzinnige test. Is er ook een onderwatertest?:innocent:

Moderator
    unSOUND

Is er ook al een test waarin te zien is wat er gebeurt als je hem uit frustratie tegen een muur gooit ? Want dat vind ik wel belangrijk… :sealed:

Bijdrager
    Dutch-American
    unSOUND op 28 oktober 2011

Is er ook al een test waarin te zien is wat er gebeurt als je hem uit frustratie tegen een muur gooit ? Want dat vind ik wel belangrijk… :sealed:

Omdat jij gefrustreerd raakt van je iphone hoef je hem nog niet tegen de muur te gooien:lol:

Bijdrager
    Dutch-American
    SunKeeper op 28 oktober 2011

Dus een beetje onzinnige test. Is er ook een onderwatertest?:innocent:

Stel jij loopt op een drukke straat te bellen met je iphone en iemand botst tegen je aan en je laat je telefoon vallen. Kan gebeuren. Hoe vaak neem jij je telefoon mee het water in?

Moderator
    unSOUND

Ik raak niet gefrustreerd van de telefoon, eerder van de gesprekken die ik er mee voer…

Moderator
    unSOUND
    Dutch-American op 28 oktober 2011

Stel jij loopt op een drukke straat te bellen met je iphone

:wink:

Bijdrager
    Dutch-American
    unSOUND op 28 oktober 2011
    Dutch-American op 28 oktober 2011

Stel jij loopt op een drukke straat te bellen met je iphone

:wink:

Tsja… daar had ik eerlijk gezegd niet aan gedacht. Toch kan een ongeluk gebeuren en als dan je iphone laat vallen kan hij zwaar beschadigen. Wil niet zeggen dat ik geen iphone neem want ik krijg die van mijn volgend maand. Wel dat ik er beter een beschermhoes bij kan nemen voor als je een keer zonder je headset belt..

Bijdrager
    SunKeeper

Aangezien ik meestal op de fiets of in de trein zit…loop niet zo veel.

Daarnaast zie ik weinig mensen met een iPhone aan hun oor lopen als ik er zo over denk inderdaad, dus de meeste mensen bellen met de headset.

Is ook logisch, want we zijn geen BlackBerrygebruikers die tijdens het luisteren naar muziek bij een binnenkomend telefoontje eerst de stekker moeten ontkoppelen en dan pas kunnen opnemen.:grin:

Bijdrager
    iHam

Hmmmm, naar mijn mening heb ik liever dat mijn iPhone breekt. De galaxy is van meegevend plastic en de iPhone hard. Het glas absorbeerd tijdens het vallen de krachten, een galaxy doet dat beter omdat die van plastic is. Wat ik dan denk is dat dan de interne technologie van de galaxy eerder kapot gaat dan de iPhone. En dat is echt een dure grap.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.