6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    reaction

Vaklab of Fotoprint tip gevraagd in Amsterdam e.o.

Voor een privé-klus van mijzelf wil ik een grootformaat beeld (40x60cm) of (50x75cm) uit laten draaien als Fotoprint. Nu heb ik even snel gegoogled, maar de levertijden zijn allemaal 5 tot 6 dagen. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die bedrijven weten die dit wellicht sneller kunnen leveren – Iemand een goede tip?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    didi

Morgen vroeg genoeg!!!!!
    stuur mij even een PB

gr.

didi

Bijdrager
    Jordgubb

Mijn ega heeft goede ervaring bij:

http://www.citoreprogroep.nl/?pc_id=33

suc6.

Bijdrager
    DutchClick

Ik ben erg tevreden over profotonet.nl. Die zitten wel in Capelle a/d IJssel (voor jou als ‘Amsterdammer’: das bij Rotterdam;-) ) , maar versturen snel (zelfde of soms volgende dag). Je kunt eventueel ook afhalen.
    Maare: voor prive ook al strakke deadlines?! Of wil je zo dolgraag resultaat zien? ;-)

Bijdrager
    reaction
    ”DutchClick”

Ik ben erg tevreden over profotonet.nl. Die zitten wel in Capelle a/d IJssel (voor jou als ‘Amsterdammer’: das bij Rotterdam;-) ) , maar versturen snel (zelfde of soms volgende dag). Je kunt eventueel ook afhalen.
    Maare: voor prive ook al strakke deadlines?! Of wil je zo dolgraag resultaat zien? ;-)

Bedankt. Ja prive opdracht is een poster voor een 75 jarig familielid. Naast het reguliere kado wilde ik met mijn eigen gezin een combinatie van foto’s retoucheren en dat in een lijst doen. Het idee werd alleen pas bedacht op maandagochtend;) En gezien ik overdag werk, moet ik dit in de avonduren doen na mijn werk. De verjaardag is a.s. Zaterdag, vandaar…

Allen bedankt zover, ik ga de 2 tips bekijken! Super.

Bijdrager
    DutchClick

HiHi… Zo precies hoefde ik het niet te weten.;-)
    Maar doe je voordeel met onze antwoorden en maak er iets moois van voor
    de jarige!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.