12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    jakeh

Vakantie : Websites opslaan op iPad

Hallo,

Ik ga op vakantie en zou graag sites met bv camping recensies offline meenemen op mijn iPad. Dus de hele site, en niet soort screenshot.

Op precies te zijn, wil ik deze site meenemen : http://www.rustiekecampings.nl

Kan dat?

Dank voor tips!

Bijdrager
    Shmoo

In de Mac App Store staat een app die heet. SiteSucker en is gratis.

Hiermee kunt je een website downloaden voor lokaal gebruikt, even in de instellingen Localize bestanden toevoegen en dan downloaden maar.

Daarna het foldertje uploaden naar bijv. je Dropbox of een andere opslag dienst waar je wel verbinding mee hebt en de website werkt gewoon lokaal.

*Edit

Ik zie dat ze ook een iOS app hebben.
    http://www.sitesucker.us/home.html

Bijdrager
    Dr. Maddox

Jammer. iOS6 heeft dit standaard in Safari zitten (meen ik). Groot gemis dat eindelijk invulling krijgt!

Bijdrager
    jakeh

@Schmoo, het programma blijkt niet gratis te zijn – maar als het goed werkt heb ik er wel wat voor over. Maar dropbox? Daar heb ik op vakantie óók geen verbinding mee of zie ik dat nou verkeerd?

Bijdrager
    karelschapie

Je kunt screenshots maken van de websites?

Bijdrager
    jakeh

Karel, dat kan zeker. Maar ik wil juist echt een gids downloaden. En ik ga geen 300 screenshots maken.

Er is iets dat Offline Browser heet, wel duur.

Bijdrager
    iPhilipFisser

ja maak een screenshot van de pagina door de Home button in te houden en tegelijkertijd de vergrendel knop in te houden. Het beeld knippert een keer wit en je hebt een screenshot te vinden in de fotomap

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@Filipo Volgens mij zegt hij net in de reactie boven je dat hij geen 300 screenshots wilt maken. :slant:

Bijdrager
    stavos

Lees dit zinnetje nog eens rustig door.. :sealed:

jakeh op 14 augustus 2012

En ik ga geen 300 screenshots maken.

Bijdrager
    MickieF

Pocket verreweg de beste offline reader ;-)) Thuis de content downloaden in pocket en je kan op vakantie alles blijven lezen- offline

Bijdrager
    Shmoo

Kun je in Dropbox niet aangeven welke folders je lokaal op je iPhone of iPad wilt hebben zodat ze ook zonder internet te bekijken zijn?

En kijk eens bij de handleiding van de iOS versie of je kunt vinden waar de bestanden opgeslagen worden want ik neem aan dat deze iOS app de bestanden ook ergens op je iPad of iPhone moet opslaan voor lokaal gebruik. Als dat zo is dan heb je Dropbox natuurlijk helemaal niet nodig.

@Dr. Maddox,

Volgens mij is dat een functie voor een paar pagina’s niet voor complete websites wel?

Bijdrager
    jakeh

Dropbox kan zo blijkt inderdaad lokaal opslaan. Maar dan moeten de bestanden wel als “favourite” aangemerkt worden – en weet niet of dat ook voor een folder kan.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.