One More Thing » Community » Forum » Algemeen » One More Thing » Vakantie! Imre neemt het over

Vakantie! Imre neemt het over

Profielfoto van Raymon

Raymon [moderator] op 08 augustus 2017 #

Na bijna twee jaar zonder al te lange onderbrekingen en vrijwel als enige redactie op OMT gevoerd te hebben, ga ik er deze zomer (vanaf vandaag) vier weken tussenuit.

Geen nood! Het nieuws op OMT staat niet stil, want @imrehimmelbauer neemt het vanaf woensdag dagelijks over.

Zelf ben ik de week van 4 september weer terug en dan wordt het écht spannend. Er komt niet alleen een nieuwe iPhone, maar ook een compleet nieuw design voor OMT aan. Nu al zin in:wink: Ohja. De mods blijven uiteraard gewoon actief.

Profielfoto van bartb112

bartb112 op 08 augustus 2017 #

Prettige vakantie

Profielfoto van Ome Kor

Ome Kor op 08 augustus 2017 #

Fijne vakantie Raymon.

Profielfoto van Quokka_61

Quokka_61 op 08 augustus 2017 #

Fijne vakantie, lijkt me meer dan verdiend!

Profielfoto van vuurvreter

vuurvreter op 08 augustus 2017 #

Fijne vakantie!!

Profielfoto van KR1275

KR1275 op 08 augustus 2017 #

Vakantie is leuker dan een nieuwe iPhone!

Wat zijn de vakantieplannen?

Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 08 augustus 2017 #

Goeie vakantie Raymon, tot volgende maand!

Profielfoto van Imre

Imre op 08 augustus 2017 #

Thanks Raymon en fijne vakantie. Ik heb er veel zin in om de site van het laatste nieuws te blijven voorzien. Als iemand nog tips heeft over wat er geschreven moet worden of wil klagen over waar ik hopeloos de plank missla, laat het vooral weten!:)

Profielfoto van gipsman

gipsman op 09 augustus 2017 #

Fijne vakantie en see you soon!

Profielfoto van pruus

pruus op 09 augustus 2017 #

Zoooo lang weg? Het is je gegund!

Profielfoto van iMac Lover

iMac Lover op 09 augustus 2017 #

Fijne vakantie Raymon. Een goede vaart

Profielfoto van ♥

♥ op 09 augustus 2017 #

Fijne vakantie, geniet ervan Raymon !

Profielfoto van JohnnyDeBelg

JohnnyDeBelg op 09 augustus 2017 #

nieuw design en nieuwe redacteurs de nieuwe eigenaar moet toch wel een beetje uitpakken met de iPhone launch. Want OMT was altijd een leuke community geweest.  Zou spijtig zijn dat het een langzame dood zou sterven.

Profielfoto van kris251069

kris251069 op 10 augustus 2017 #

Hier ook een heel fijne vakantie toegewenst. Je verdient het dubbel en dik.

Profielfoto van MEEUW

MEEUW op 11 augustus 2017 #

Raymon op 08 augustus 2017

Na bijna twee jaar zonder al te lange onderbrekingen en vrijwel als enige redactie op OMT gevoerd te hebben, ga ik er deze zomer (vanaf vandaag) vier weken tussenuit.

Geen nood! Het nieuws op OMT staat niet stil, want @imrehimmelbauer neemt het vanaf woensdag dagelijks over.

Zelf ben ik de week van 4 september weer terug en dan wordt het écht spannend. Er komt niet alleen een nieuwe iPhone, maar ook een compleet nieuw design voor OMT aan. Nu al zin in:wink: Ohja. De mods blijven uiteraard gewoon actief.

Allereerst wens ik je fijne vakantie. Dat heb je wel verdiend.
En begrijp me niet verkeerd, dit bedoel ik niet negatief.
Een nieuw design hebben we niet nodig.

Vind je niet strange dat je vrijwel als enige redactie op OMT??? Ondanks om de zoveel tijd een plan word gelanceerd voor terug komend stuk. Maar er komt niet echt van de grond.

En belangrijkste, wel dat er naar bezoekers geluisterd, en wat mee gedaan word.
https://www.onemorething.nl/community/topic/cookiebalk-en-nieuwe-ads/page/3/#post-3085229

En inplaats van nieuw design -waarvan we nog steeds bezig zijn bugs weg te werken van de vorige update – eens zorgen voor kwaliteit artikelen (niet dat ze allemaal slecht zijn, maar de feiten zijn niet altijd de feiten en soms lijkt het in elkaar te pro apple in elkaar geflanst)
De zoekfunctie van forum wat ook zo groots werd aangekondigd. Doet ook nog niet al te best.

Er zullen vast wel tussen alle leden een paar geweldige schrijvers tussen zitten.Misschien dat die OMT willen helpen om hier nog wat van te kunnen maken;)

Maar zooo irritante reclame jullie moesten je diep en diep schamen dat jullie het lef hebben om dat op die manier te doen.
Afgezien er totaal geen reactie op de klachten zijn gekomen van omt (ook om diep triest)

Wie staat er voorop? De inkomsten, de bezoekers of de aandeelhouders?

Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 12 augustus 2017 #

Borrel op Meeuw?

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 12 augustus 2017 #

Is hij wel eens nuchter dan? 🙃

Profielfoto van html-junky

html-junky op 13 augustus 2017 #

Fijne vakantie Raymon, en Meeuw snapt het volgens mij niet helemaal. Ik denk dat het schrijven van de artikelen door andere mensen gedaan word als het verbeteren van de website, dat zijn twee losstaande zaken.

Daarnaast, als er zaken het zelfde blijven en niet veranderen  dan ga je nooit, lees het even goed nooit vooruit!

Profielfoto van MEEUW

MEEUW op 13 augustus 2017 #

Ik snap het wel degelijk. Iets met prioriteiten stellen. wat is belangrijker ?
Design of kwaliteit ?
reclame of bezoekers?
Oplossen bugs vorige update of design?

Profielfoto van Raymon

Raymon [moderator] op 13 augustus 2017 #

Toch haalt @meeuw een paar valide punten aan. Ik zal even kort reageren:

– Ik de enige redacteur, is dat niet vreemd? Ja. Dat is vreemd en imo nooit de bedoeling geweest, maar mij een beetje overkomen. Aanvankelijk was ik slechts ‘junior’ naast Koen, Jan-David en Lucas. Zij hadden echter weinig drive/zin meer in OMT dus ben ik steeds meer en meer gaan doen. Uiteindelijk was ik al enige dagelijks met de site bezig. Dat hield niet alleen artikelen schrijven in, maar ook bugfixes tracken, servers online houden, development aansturen, mods helpen met bans, met ideeën komen, livebloggen over Apple-events, zorgen dat er in het weekend wat op de site staat etc.

– Nieuwe design is niet nodig? Je moet het niet als nieuw laagje verf zien, maar het technisch opnieuw opbouwen van de site. Momenteel wordt nog veel code gebruikt die gemaakt is voor WordPress-versie uit 2010. Sindsdien zijn standaarden veranderd, kan WordPress meer zelf en hoef je er minder ‘custom shit’ tegenaan te programmeren. Omdat de huidige basis echter met enorm veel custom shit is, veroorzaakt iedere bugfix veel andere dingen om rekening mee te houden. Probeer je iets te fiksen, gaat iets anders weer kapot. Daarom dus.

– Kwaliteit: Die kan omhoog nu OMT onderdeel van een wat grotere uitgever is, in plaats van een B.V. van 3 hobbyisten is en ik niet als enige alles hoeft te doen.

– Reclame: Niemand zit op meer reclame te wachten en we hebben het veelvuldig binnen WPK over de sticky display ads gehad. Ik weet dat irritant is, niet bij het huidige design past en daarom is het allereerst op het forum uitgezet. Daarnaast komt nog dat de eerste advertorial voor een controversieel onderwerp was. Achteraf gezien had ik daar nee tegen moeten zeggen, maar eerste voorstel van sales direct afkappen doe je als nieuw lid van de club ook niet zo makkelijk.

Feedback wordt gelezen, niet alleen door mij maar ook de mods. En die staan tegenwoordig ook direct in contact met design en development voor feedback. Het komt echt door. Ik probeer ook regelmatig op dingen te reageren (zelfs op een regenachtige dag op vakantie) en binnen WPK voor zaken die goed zijn voor OMT te pushen.

Groeten uit 🇩🇪

Profielfoto van recoiller

recoiller op 14 augustus 2017 #

Raymon, ik vind je een held. Juist ook omdat je dit soort feedback geeft.. zelfs als je net juist op vakantie bent..
Het is jammer dat dat de artikelen niet van een grotere groep redacteurs komt en vanaf de zijkant is het altijd makkelijk schreeuwen.
Overigens ook alle eer voor de mods natuurlijk.. Het zou ideaal zijn als er een grotere groep schrijvers zou zijn maar ik besef me dat voor veel mensen het vinden hebben van ‘overige tijd’ een groot probleem is. Tevens is ook hier een behoorlijk kritisch publiek waardoor je er toch niet te makkelijk over kunt denken.

Profielfoto van MEEUW

MEEUW op 15 augustus 2017 #

Raymon, tof dat je reageer.
En bedoel het niet negatief wat ik zeg.
Het is alleen zonde want ik zie de kwaliteit achteruit gaan. En weet dat je er ook niks aan kan doen.

Snap dat je te druk bezig ben en niet alles kan doen.
Helaas is dat zo. maar het is ook kwestie van mankracht bij elkaar brengen. Net als mod’s zijn er ook vast wel vrijwilligers die wat willen doen?
De uitgever die zal je niet helpen. Die gaat het nu.nl concept achterna. geen inhoudelijke artikelen maar zoveel mogelijk artikelen. nieuws is sensatie niet meer zoals vroeger nieuws was. (dat er wat te melden was)

Met alle respect, de mod’s hebben alleen de touwtjes in handen op de community.
Niet omt zelf of  het concept enzo.

geniet van je vakantie. Erna kijken wie de baas is, en dit topic eens aanslingeren bij dat bureau.
Maar ik weet al genoeg ;).

Profielfoto van m4v3r1ck

m4v3r1ck op 16 augustus 2017 #

Fijne vakantie! 🌞😎

Over dit topic

Gestart op 08 augustus 2017 door Raymon

Laatste reactie door m4v3r1ck

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?