4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Pollieg

Vage medling bij installatie UT

Onlangs het ik UT 2003 aangeschaft, en nu krijg ik deze vage melding bij het installeren:
    http://img2.uploadimages.net/show.php?img=544603Afbeelding_4.png

Bijdrager
    a la Mac

Logisch toch? Kan DrawSprocket niet vinden!

Kijk eens bij “Over deze Mac –> Systeemrpfiel –> Frameworks –> DrawSprocket”. Staat ie daar?

Bijdrager
    Pollieg
    Bijdrager
    a la Mac

Is het een gewone Installer of hebben ze een speciale (van VISE ofzo)? Als het een standaardinstaller is kan je de inhoud opvragen via Control+klik –> Pakketinhoud –> Contents –> Resources –> archive.pax.gz of iets dergelijks.

Kijk ook eens of het echte framework er nog staat (Systeem –> Bibliotheek –> Frameworks –> DrawSprocket.framework) en kijk ineens hoe groot hij is. Hier is hij exact 72.172 bytes groot.

Wilde gok : als je een demo van Unreal Tournament erop hebt staan, verwijder die eens en de bijbehorende voorkeuren (Thuismap –> Bibliotheek –> Application Support –> Unreal Tournament “versie” demo).

Probeer eens de Installer opnieuw op te starten en de bevoegdheden herstellen (geen idee waarom, maar zoiets kan nooit kwaad ;)). Log eens uit en dan in (herstarten durf ik niet te vragen, dan wordt ik uitgescholden en geband). Update je systeem naar de laatste versie. Stuur eens een mail naar de mensen van MacSoftGames ([email protected]). Zorg dat je de allerlaatste versie van OS X hebt (10.4.5).

Als het dan nog niet werkt: terug naar de winkel ermee en eis je geld terug.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.