4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Kroftie

Vacature: Web- en database-goeroe op de Mac

Ik weet niet of ik het hier mag melden, maar wij hebben binnen ons bedrijf een leuke (:D ) vacature voor een ICT-er op Mac:

Om te beginnen met een uitstekende kennis van Apple Macintosh-omgeving (en Unix) en ervaring met het organiseren van database-gestuurde websites (MySQL, PHP, etc.) en scripting. Met andere woorden: jij verzorgt straks de techniek achter de websites die wij ontwerpen.
    Maar er komt meer bij kijken: het beheer van ons lokale netwerk en bijbehorende software en het ontwikkelen van nieuwe toepassingen zoals bijvoorbeeld een online beeldbank-systeem (waar wij en onze klanten al een tijdje om lopen te gillen! :x ). Kennis van Filemaker, Flash en GoLive is een pré. Maar minstens zo belangrijk zijn je gevoel voor vormgeving en esthetiek en een onbeheersbare drang om nauwkeurig te werken.
    Binnen The Ad Agency is dit een nieuwe functie; een parttime dienstverband (ca. 20 uur in de week) lijkt een mooi begin, met wellicht doorgroei naar een fulltime invulling.

Nog even iets over ons:
    The Ad Agency is een inspirerend bureau op het raakvlak van grafisch ontwerp, reclame, reizen en cultuur. Voor tal van partijen – voornamelijk uit de reisbranche – worden acties bedacht, campagnes ontwikkeld, brochures geproduceerd en websites ontworpen. Daarnaast worden boeken en tijdschriften geproduceerd en wordt er gewerkt aan tentoonstellingen en kunstuitingen. Er is een continue samenwerking met een klein team aan freelancers op het gebied van journalistiek, fotografie en dtp.

De sfeer binnen het bedrijf is informeel en creatief, maar gedreven. Van onze medewerkers verwachten wij een grote inzet en punctualiteit, alsmede enige ambitie in het op termijn deels zelf beheren van accounts, en in het meedenken over nieuwe projecten.

Reacties kunnen naar:
    The Ad Agency, Postbus 340, 2400 AH Alphen aan den Rijn,
    t: 0172 495845, e: info@theadagency.nl

Moderator
    Adriaan Mol

Misschien kan die gene dan ook meteen een website bouwen voor http://www.theadagency.nl ?:)

Adriaan

Bijdrager
    Kroftie

We hebben niet voor niets mensen nodig. :wink:

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Ik kan fatsoenlijk php en mysql kloppen, Unix is voor mij helaas een mystery…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.