5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    zzid

V800 UMTS/GRPS

Ik heb sinds dec. vorig jaar een SE V800.
    Qua functionaliteit vind ik het een prima toestel en na wat zoeken op het net vond ik ook
    een programma waarmee ik drm sleutels aan mp3 bestanden kon toekennen zodat ik mijn eigen mp3 shizzel als ringtone kan instellen.
    Echter zit ik erg met het volgende.

Als het UMTS netwerk niet aanwezig is kan ik niet bellen of gebeld worden, terwijl het GPRS netwerk vol aanwezig is.
    Het toestel heeft al 2 x een firmware update gehad en ik kreeg afgelopen zondag zelfs een nieuw toestel.
    Echter probleem blijft bestaan.
    Geen UMTS dan ook geen GPRS.
    Dat zuigt natuurlijk behoorlijk.

Ik vraag me af of meer mensen hier ervaring mee hebben……

Bijdrager
    mike del ferro

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, heb jij al een oplossing hiervoor gevonden ?

Ik ga maandag naar een telefoonwinkel in Amsterdam waar een Sony Ericsson expert zit, ze hebben dit probleem vaker gehad.

Mike.

Bijdrager
    zzid

Het is een bug in het toestel, indien er geen gprs dekking is kan je gewoon niet bellen of gebeld worden. Beetje suf. Ik heb reeds een nieuw toestel gekregen maar ook deze (natuurlijk) heeft t ook..
    Ik merk t gelijk want ik ben op kantoor onbereikbaar.

Bij mij staat het er nu zo voor dat het nieuwe toestel nog 2 x opgestuurd wordt:| en dan mag ik een ander model uitzoeken.
    :|

Die winkel zit zekert op de Kinkerstraat?? Ben ik ook 2 x geweest om nieuwe firmware in het toestel te laden.
    Ze zijn wel goed maar t probleem kunnen ze niet oplossen.

Bijdrager
    gbheijden

heb ook een v800, welke software gebruik je om een drm key aan een mp3 toe te wijzen?

Bijdrager
    zzid

ooit eens drm packager van SE gedownload, werkt perfect alleen het draaid onder “windowows”

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.