11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    tijs

uwhost.net

Ik kwam net de site http://www.uwhost.net tegen. Die lijkt wel spotgoedkoop. Heeft iemand er ervaring mee?

Bijdrager
    iBert

Als je hun foto’s mag geloven hebben ze wel een indrukwekkende en dure serverruimte. Net daarom lijken het mij wel erg goedkope prijzen. Dit zou ik nog kunnen geloven indien het ging om iemand die een oude desktop heeft opgewaardeerd tot webserver, en dan nog.

Qua domeinnamen zou het wel kunnen, zo laag vind je ze wel op meerdere websites van agenten.

Als je toch beslist om er voor te gaan kan ik je enkel maar voorzichtigheid aanraden, het gerecht is qua internetmisdrijven behoorlijk laks, en de kans zit er dan dik in dat je je geld nooit meer terug ziet.

Bijdrager
    WebJ

Ik zou maar goed uitkijken. Kijk eens rond op http://www.webselect.nl/ en op http://www.webhosters.nl/ en lees de ervaring van anderen met die host. Voor je het weet ben je een domeinnaam en je geld kwijt.

Bijdrager
    Sad

Er staat nergens een contact adres.

Er staat nergens iets over support / helpdesk.

Er staat nergens welk bedrijf er achter zit of waar ze gevestigd zijn.

Dat zegt mij al genoeg.

Bijdrager
    tijs

ik heb nu verschillende sites bij combell.be en ik ben er heel tevreden over, dus ik denk dat ik daar nog wel een tijdje ga blijven

Bijdrager
    scriptman

Wat nog het meest amateuristisch is:

– JAVAscript ondersteuning

ja DUH dat is client-side :S

Bijdrager
    Sad
    ”Aracon”

Wat nog het meest amateuristisch is:

– JAVAscript ondersteuning

ja DUH dat is client-side :S

hahahahahha!

Da’s mooi dan kan je hun dus ook bellen als je iets over JavaScript wil weten.

Bijdrager
    iBert

JavaScript, dat klinkt mooi, toch even bellen voor wat het nu juist is:D

Bijdrager
    Hemi

Administrative Contact:

Ken De Volder (info@uwhost.net)
    +32.32472442643
    Fax:
    Eugeen Vanhoorenbekelaan 18Kessel Lo, 3010
    BE

Uit de Whois-database… ;0

Bijdrager
    onem

Hello dan,

Nou ik vond het dus wel intressant en ben dus eens gaan kijken en wat gaan google. Eerst was de bedrijfsnaam speeddesign.nl en is pas veranderd in uwhost.net in FAQ kun je gewoon vinden waar de woonplaats is en hoe je hem kunt bereiken. Ik heb hem gesproken via MSN en volgens mij is het gewoon een jong gastje die een server heeft Dedicated op verschillende plaatsen dit kost ongeveer 99 euro voor een 2.4 celeron zet hier zo’n 800 klantjes op met een minimale bandgebruik van zo’n 80 GB (meer 0,4 euro per GB) dan is dat volgens mij best wel te doen vooral met het gratis programma cPanel. Volgens mij kan het dus geen kwaad om hier een website te plaatsen.

Maar dat is natuurijk geheel mijn mening.

Bijdrager
    WebJ
    ”onem”

Hello dan,

Nou ik vond het dus wel intressant en ben dus eens gaan kijken en wat gaan google. Eerst was de bedrijfsnaam speeddesign.nl en is pas veranderd in uwhost.net in FAQ kun je gewoon vinden waar de woonplaats is en hoe je hem kunt bereiken. Ik heb hem gesproken via MSN en volgens mij is het gewoon een jong gastje die een server heeft Dedicated op verschillende plaatsen dit kost ongeveer 99 euro voor een 2.4 celeron zet hier zo’n 800 klantjes op met een minimale bandgebruik van zo’n 80 GB (meer 0,4 euro per GB) dan is dat volgens mij best wel te doen vooral met het gratis programma cPanel. Volgens mij kan het dus geen kwaad om hier een website te plaatsen.

Maar dat is natuurijk geheel mijn mening.

Tja…Waarom zou een bedrijf zijn naam veranderen? Bovendien kun je je op MSN héél anders voor doen dan je werkelijk bent.

Maargoed, aan de andere kant; hier staan weer veel positieve verhalen…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.