6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Thibaut

    "Uw aanvraag kon niet worden voltooid" iTunes

    Hallo,

    Ik kan in iTunes al een tijdje geen code meer inwisselen, en nu blijkbaar ook Ping niet activeren.
    Ik krijg dan namelijk steeds de volgende melding:

    Op meer informatie klikken brengt me naar volgende URL: http://support.apple.com/kb/TS1459
    Dat heeft er volgens mij niets mee te maken…

    En nu heb ik ook nog het probleem al ik bijvoorbeeld op account klik, dan komt er een scherm op waar ik mijn wachtwoord moet ingeven, maar deze blijft maar opnieuw komen en doet dan nets meer. Maar dat is misschien omdat het nu te druk is op de servers?

    Mac OS X Snow Leopard
    iTunes 10 (was bij 9 ook al zo)

    grt,
    Thibaut

    Bijdrager
    Koetjesreep

    Ik kreeg deze melding ook, maar toch kreeg ik een mailtje, en terug in Ping deed alles het.

    Bijdrager
    Thibaut

    Hoe bedoel je je kreeg een mailtje?

    Bijdrager
    Thibaut

    Ping is momenteel al opgelost… Opeens ging het gewoon, maar de iTunes Code inwisselen gaat nog steeds niet.
    Ik krijg nog steeds dezelfde boodschap (zie post 1) :slant:

    Bijdrager
    iMacDonalds

    Dit probleem heb ik ook. Ik denk misschien een bug!?

    Bijdrager
    Thibaut

    ja zou kunnen, maar dan mogen ze het wel dringend oplossen!

    EDIT: Heb het ondertussen nog eens geprobeerd en nu vroeg ie mooi om mijn wachtwoord en ging het. :crazy:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.