5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

utorrent probleem

Ik gebruikte vroeger altijd Transmission om torrents binnen te halen, maar daar had ik regelmatig problemen mee.
    VLC werkte amper als het opstond, liep regelmatig vast en wou nooit afsluiten.

Daarom ben ik overgestapt op utorrent, maar elke torrent gaat daar geweldig traag, de max snelheid dat hij haalt is 3kb.

Het ligt niet aan de torrents, want ik heb dezelfde torrent met transmission geprobeert en daar gaat hij gewoon snel.

Zijn er bepaalde instellingen die ik moet instellen om dit wat sneller te krijgen?

Bijdrager
    scarface77

mss eerst een poortje forwarden.
    `
    zie http://www.portforward.com

Inactief
    Anoniem

Ok, ik heb totaal geen verstand van dat soort zaken en weet ook niet echt wat voor router wij hebben.

Maar waarom zou ik dit moeten doen als het met Transmission wel altijd werkte?
    Gebruiken ze dan niet dezelfde poort?

Inactief
    Anoniem

Ik heb het al gevonden, blijkbaar omdat ik mijn upload snelheid gelimiteerd had, werd mijn download snelheid ook gelimiteerd.

Dan vraag ik mij toch af waarom ze die optie erin steken …

Bijdrager
    sypie

Om te voorkomen dat je gaat leechen oftewel: wel downloaden en niks uploaden. Op die manier werkt men mee om torrents levend te houden.

Bij Transmission is dat niet zo, daar kun je zelf de upload en download instellen. Maar op het moment dat je een poort open zet in je modem/router gaat het downloaden wel een stuk sneller…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.