30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)
  • Bijdrager
    buxx

Niet zo heel erg netjes he, deze versie is uitgelekt en mag dus niet gepubliceerd worden… lijkt me.
    Maar toch maar even stiekem kijken hoe het is =]

Bijdrager
    iJohan

En ook nog niet een Universal!

Bijdrager
    Zenn
    ”buxx”

Niet zo heel erg netjes he, deze versie is uitgelekt en mag dus niet gepubliceerd worden… lijkt me.
    Maar toch maar even stiekem kijken hoe het is =]

Is dat zo’n misdaad :).
    Don’t kill me, i’m new :D!

Bijdrager
    absoluut

Programma ziet er netjes uit, maar het werkt niet.

Bijdrager
    Zenn
    ”absoluut”

Ook maar een uitgelekte beta, had eigelijk niet meer verwacht :D.
    Maar ja, wie weet wat wordt het :P

Bijdrager
    sven-

Het is niet eens een bèta, maar een alfa versie geloof ik.

Bijdrager
    Nietzman

Dooie mus? :'(.

Bijdrager
    bartje

idd. Dan wacht ik nog maar even.

Bijdrager
    absoluut

Een mooie, maar dooie muis:-)

Bijdrager
    Gastonw

Ik ben tevreden met LimeWire:P

Bijdrager
    Zenn
    ”Zenn”
    ”absoluut”

Ook maar een uitgelekte beta, had eigelijk niet meer verwacht :D.
    Maar ja, wie weet wat wordt het :P

Opeens werkt hij wel bij mij!

8)

Bijdrager
    esmee020

wat is het verschil tussen uTorrent en alle andere 100 Torrentclients? :roll:

Bijdrager
    Maced.2

voor het test werk hier even aanmelden : http://mac.utorrent.com/ :D :D

en hier werkt goed hoor…..en dat voor een Beta

Bijdrager
    esmee020

wat is er zo bijzonder aan utorrent als ik vragen mag?

Bijdrager
    Zenn
    ”esmee020″

Het perfecte antwoord daarop heb ik niet, maar in mijn geval blijft Transmission de beste :D!

Bijdrager
    zmaster

had hem al een tijdje maar heb zelf het idee dat ik met transmission betere snelheiden bereik dan met utorrent.
    helaas.

Bijdrager
    Esquare
    ”Maced.2″

What doesn’t work?
    The application is buggy to its very core as of this writing and misses some basic features. Note, again, that this is a very early release and the developers are probably soon going to implement most of these features.

No selective file downloading;
    Intel only, so it won’t work on PPC powered Macs;
    Removing a torrent file while leeching will delete the downloaded data;
    No list of peers (so you can’t ‘kick’ a peer);
    Dock badges for upload/download rate don’t work as they should;
    Not enough information (like amount of data discarded, pieces size and their progress, etc.);
    Search feature is extremely buggy. Searching through 4-5 torrents causes it to crash (hey, if we wanted it to crash, we’d use the aforementioned feature!);
    Can’t create torrents (though the icon is present);
    Trying to customize the toolbar will crash the client; and
    A lot of other minor bugs here and there.

http://smokingapples.com/software/utorrent-mac-leaked/

Bijdrager
    iDarwin
    ”Zenn”
    ”esmee020″

Het perfecte antwoord daarop heb ik niet, maar in mijn geval blijft Transmission de beste :D!

Ehm… Oja?

Transmission de beste?, ik ga niet vergelijken hoor. maar er is bij mij voorgevallen dat ik 95% had bij een torrent.

En die alleen maar lager lager en lager ging.. volgende dag zat die op 80%.

Het leek wel hackers… ik zag ook bij sommige de downloads heel snel ging.

Ook hele rare afkomst. niet zoals bevoorbeeld Vuze of transmission of utorrent maar zoals dit ongeveer: 4H6k4dk5067DFG91

Heel raar :?

Bijdrager
    macses

ik ben ook liefhebber van transmission. werkt steeds voor mij

Bijdrager
    Zenn
    ”iDarwin”
    ”Zenn”
    ”esmee020″

Ehm… Oja?

Transmission de beste?, ik ga niet vergelijken hoor. maar er is bij mij voorgevallen dat ik 95% had bij een torrent.

En die alleen maar lager lager en lager ging.. volgende dag zat die op 80%.

Het leek wel hackers… ik zag ook bij sommige de downloads heel snel ging.

Ook hele rare afkomst. niet zoals bevoorbeeld Vuze of transmission of utorrent maar zoals dit ongeveer: 4H6k4dk5067DFG91

Heel raar :?

Ligt normaal gezien niet aan Transmission maar aan de trackers, volgens mij. Misschien ook niet? Heb hetzelfde nog maar 1 maal voorgehad en heb alles verwijderd van de gedownloade bestanden, de torrent file van een andere website gedownload, en hij deed het goed :).
    Misschien dat is proberen als het nog voorvalt? :)

Bijdrager
    iDarwin

Ik download veel, bij mij is het 3x voorgevallen (nog) zolang alleen bij transmission.

Transmission is ook een makkelijk simpel gemaakte Programmatje.

Ik wil nu niet zeggen dat het alleen bij Transmission gebeurt. Maar het valt wel op.

Bijdrager
    wildsseb

Transmission is bij mij vele vele vele vele male langzamer dan Azureus. Heb een keer voor de grap twee keer hetzelfde bestand gedownload. Eerst Azureus aangzet bestand downloaden ong.10 min. Azureus uitgezet, transmission aangezet opnieuw bestand geprobeerd te downloaden. Na een uur maar uitgezet want was nog niet klaar.
    Hoop dat uTorrent beter werkt!

Bijdrager
    mblokhuis

Gebruikt niemand hier Xtorrent, BESTE programma wat ik ooit gebruikt heb.

http://www.xtorrentp2p.com/

Ik download echt heeel veel en vondt het altijd een gedoe dat je eerst het torrent bestand moet downloaden, en dat bestand dan weer moest openen in een ander programma.

Moet je nadat je het bestand binnen hebt ook nog weer die torrent bestanden wissen, yuck wat een gedoe was dat.

Maar met Xtorrent kun je de ingebouwde browser gebruiken om een torrent te zoeken. Je klikt dan op download torrent, en Xtorrent doet het verdere werk.

Werk er al mee vanaf de Beta en gebruik het nu al jaren.

Bijdrager
    Esquare
    ”wildsseb”

Transmission is bij mij vele vele vele vele male langzamer dan Azureus. Heb een keer voor de grap twee keer hetzelfde bestand gedownload. Eerst Azureus aangzet bestand downloaden ong.10 min. Azureus uitgezet, transmission aangezet opnieuw bestand geprobeerd te downloaden. Na een uur maar uitgezet want was nog niet klaar

Dat zegt dus helemaal niks. Afgezien van een mogelijk verschil in instellingen, is het aantal seeders en de snelheid waarmee die gegevens overpompen bepalend. Heb je een snelle, gaat het snel. Heb je die niet, gaat het langzaam. Dat heeft niks met het programma te maken, maar met de manier waarop torrents werken.

Bijdrager
    Zenn
    ”Esquare”
    ”wildsseb”

Transmission is bij mij vele vele vele vele male langzamer dan Azureus. Heb een keer voor de grap twee keer hetzelfde bestand gedownload. Eerst Azureus aangzet bestand downloaden ong.10 min. Azureus uitgezet, transmission aangezet opnieuw bestand geprobeerd te downloaden. Na een uur maar uitgezet want was nog niet klaar

Dat zegt dus helemaal niks. Afgezien van een mogelijk verschil in instellingen, is het aantal seeders en de snelheid waarmee die gegevens overpompen bepalend. Heb je een snelle, gaat het snel. Heb je die niet, gaat het langzaam. Dat heeft niks met het programma te maken, maar met de manier waarop torrents werken.

Dank u.

Bijdrager
    absoluut

xTorrent ziet er prachtig uit, maar je moet er niet mee aankomen bij private trackers, die hebben m vaak op de ban-lijst staan.

Bijdrager
    LighScan
    ”mblokhuis”

http://www.xtorrentp2p.com/

Ik download echt heeel veel en vondt het altijd een gedoe dat je eerst het torrent bestand moet downloaden, en dat bestand dan weer moest openen in een ander programma.

Moet je nadat je het bestand binnen hebt ook nog weer die torrent bestanden wissen, yuck wat een gedoe was dat.

Maar met Xtorrent kun je de ingebouwde browser gebruiken om een torrent te zoeken. Je klikt dan op download torrent, en Xtorrent doet het verdere werk.

Werk er al mee vanaf de Beta en gebruik het nu al jaren.

Werkt inderdaad geweldig, doet me zelf een beetje aan µTorrent denken. :P
    Alleen jammer dat de ‘gratis’-versie zo beperkt is, na een uurtje wordt je snelheid gelimiteerd tot 10 kb/s

Bijdrager
    Maced.2
    ”Esquare”
    ”Maced.2″

What doesn’t work?
    The application is buggy to its very core as of this writing and misses some basic features. Note, again, that this is a very early release and the developers are probably soon going to implement most of these features.

No selective file downloading;
    Intel only, so it won’t work on PPC powered Macs;
    Removing a torrent file while leeching will delete the downloaded data;
    No list of peers (so you can’t ‘kick’ a peer);
    Dock badges for upload/download rate don’t work as they should;
    Not enough information (like amount of data discarded, pieces size and their progress, etc.);
    Search feature is extremely buggy. Searching through 4-5 torrents causes it to crash (hey, if we wanted it to crash, we’d use the aforementioned feature!);
    Can’t create torrents (though the icon is present);
    Trying to customize the toolbar will crash the client; and
    A lot of other minor bugs here and there.

http://smokingapples.com/software/utorrent-mac-leaked/

voor wat een beta kan doen he…… :finderoud:
    nee perfect werkt het zeker nog niet. 8)

Bijdrager
    KarelWillem
    ”mblokhuis”

http://www.xtorrentp2p.com/….

Ja, die gebruik ik al héél lang. Eigenlijk staat die hier altijd wel aan.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.