28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:

Bijdrager
    Pim

UT zaterdagavond

Ik heb dit op MacFreak ook al eens gedaan dus hier ook maar eens proberen: Aanstaande zaterdagavond wil ik graag UT met een aantal Maccers spelen. Inloggen kan op 213.84.83.93. Ik start op om 21.00 uur. Op http://www.101fc.nl/ut staan een aantal CTF maps die ga starten. Wie doet er mee?

Bijdrager
    KeKo

ik doe liever andere dingen op mijn vrij-/zaterdagavond, volgens mij hebben meer mensen dat hier. Waarom niet eens een andere avond?

Bijdrager
    Pim

Doe maar een voorstel.

Bijdrager
    Mmmarco

Lijkt me tof, maar krijg UT niet meer aan de praat onder OSX…:cry:
    en wacht nog steeds op UT2003 :cry:

Bijdrager
    Amsterdam

Nou, ik doe op mijn vrije dagen ook andere dingen als intellectueel zijn en verplichtingen aflopen. Met andere woorden, ik zou GRAAG effe ontzettend uit m’n dak gaan in een game. Dus Pim, ik heb je een berichtje gestuurd, ik ben erbij. En alles moet wijken dat weekend.

Groeten van een contactgestoorde gamer zonder vrienden en geen enkele andere hobbie.

:wink:

Bijdrager
    Jesper

Best wel gaar dat we nou allemaal lopen te fantaseren wanneer we effe ut 2003 gaan doen en wat je precies gaat doen, en al die shit. Terwijl dat geinige spelletje er nog lang niet is.

Gewoon wachten totdat dat kreng er eindelijk is en dan spelen maar.

:wink:

Bijdrager
    Amsterdam

Lieverd, we praten over de oude versie van UT. Dus niets wachten, gewoon spelen. Whatever you like. Je kan meedoen, je kan niet meedoen. Ieder z’n meug. :mrgreen:

(Soms heb je het gevoel dat je hier wordt neergezet als een of andere randdebiel, en dan heb ik natuurlijk mijn vrouw-zijn helemaal mee in deze. Thanks. :wink: )

Bijdrager
    Amsterdam

Pimmie, was een waar genoegen om met jou en Aad te spelen. Wellicht moeten we een soort mededelingspost plaatsen waar we data en tijden en IP’s in zetten zodat mensen zelf kunnen connecten als ze dat willen.

Bijdrager
    Pim

Goed idee. Was wel even hard werken. Ik heb dit ook wel eens met een aantal MacFreakers gespeeld. Dat ging me beter af. Zouden OSX.nl leden dan toch agressiever zijn:-)

Bijdrager
    Amsterdam

Nou dan lijkt het me een geweldig idee om een battle op te zetten tegen MacFreak? En dan speel je natuurlijk met ons he Pim? :wink:

Enne, Op MacOSX zijn ze niet agressiever, wel liever. Dat agressieve geldt alleen voor mij LOL 8)

Bijdrager
    Jesper

Runnen jullie dan allemaal Mac OS 9 om die ouwe UT te kunnen runnen? Ik draai alleen maar Mac OS X en wil ook geen OS 9 installeren, dus voor mij is het sowieso afwachten.

Bijdrager
    Amsterdam

Nee hoor, zonder OS9 kun je ook Unreal Tournament draaien. Er is al enige tijd een patch uit die het mogelijk maakt je oude UT te draaien onder X.

Download Unreal Tournament for OSX – patch hier…

Bijdrager
    Jesper

OMG Dit is geweldig! Ik dacht dat ie er alleen was voor Quake. Hey hartstikke bedankt!

Maareh hoe kan ik nou UT installeren met Mac OS X?:roll:

:P

Bijdrager
    Pim

Vanavond weer UT om 22.00 uur op 213.84.83.93 Wel even de maps op http://www.101fc.nl/ut ophalen.

Bijdrager
    HSL

vanavond UT 2K3..? om 8uur…?

heb gister Amsterdam ff op d’r flikker gegeven,.. (in de oude)
    ze kan maar niet van die redeemer afblijven, de bitch:P

en syndic moet ff oefenen met de controls, maar hij heeft aanleg,..:D
    .. ik ga ff kijken of ik een UT 2K3 server op mijn cube kan draaien, maar ik weet niet of dat werkt..

HS-L

Bijdrager
    Syndic
    ”HS-L”

en syndic moet ff oefenen met de controls, maar hij heeft aanleg,.. :DHS-L

heh heh heh… geef me nog een paar dagen en ik frag al jullie asses off:P LOL vanavond ging ie al iets beter :wink:

Moderator
    Adriaan Mol
    ”Syndic”

heh heh heh… geef me nog een paar dagen en ik frag al jullie asses off:P LOL vanavond ging ie al iets beter :wink:

Ik moet toegeven; ik zie hier een dijdelijke vorm van progressie.

Bijdrager
    Syndic

Heb trouwens nu nóg een stijve pols LOL :P

Bijdrager
    crazy ivan

Wordt er UT of UT2K3 gespeeld? Draai thuis eenvoudige bakken – UT2k3 is te zwaar?

Bijdrager
    Pim

Vanavond maar weer eens? Op 213.84.83.93. Ik start op om 21.30 uur. Op http://www.101fc.nl/ut staan een aantal CTF maps die ga starten. De oude UT, de nieuwe trek ik niet op mijn B&W :cry:

Bijdrager
    crazy ivan

Ik ben wel in…

Zeg Pim – Had je ruzie met de drie gezusters?

Bijdrager
    Pim

>Zeg Pim – Had je ruzie met de drie gezusters?

Ja ga je eens een avondje stappen en lekker de openhaard aan…

Bijdrager
    crazy ivan

Iets te enthousiast zeker! :P

Bijdrager
    Amsterdam
    ”Syndic”

Is dat zo……? :P

Bijdrager
    Final Cut

Ben er nieuw in en heb een stomme vraag, hoe moet je op internet moet spelen, wat zijn der vereisten…

Bijdrager
    HSL

shit helemaal vergeten pim,.. we zijn nu aan het spelen bij amsterdam!!!!

Sorrie!!!

HS-L

Bijdrager
    Syndic
    ”Amsterdam”
    ”Syndic”

Is dat zo……? :P

Toch wel al een beetje?…toch? :lol:

Bijdrager
    HSL

yess het wordt steeds beter…!!!

gelukkig, want dan is het niet meer ME op eenzame hoogte en de rest pas ver weg van mij… :P :? :roll: :innocent: :sealed:

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.