4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    krachtboek@mac.com

USB uit na slaapstand powerbook

Een enkele keer als mijn powerbook uit zn slaap gehaald wordt, weigert ie het om de usb ook weer aan te zetten. Muis en keyboard doen het dan dus niet, pas weer na een restart. Het vreemde is dat ik dit slechts een enkele keer heb, maar het blijft irritant natuurlijk…. iemand een idee is dit een bug?

:apple:

Bijdrager
    bommels

Welke versie van OSX draai je momenteel? Ik heb gemerkt dat bij eerdere updates, zo rond 10.3.6, er nogal wat veranderd is mbt de USB aansturing in combinatie met de slaapstand.
    Ik draai nu 10.3.8 op mijn iBook en dat werkt goed met USB. Het is wel zo dat als je in slaapstand iets verandert in de aangesloten USB apparaten de iBook wakker wordt. Dat was eerder niet zo, maar dan had ie moeite met de USB apparaten als ie uit de slaapstand kwam.
    grtz bart

Bijdrager
    MacThijn

je battereien gaan wel sneller op van je laptop als je je muis in slaapstand er aan laat.

Bijdrager
    krachtboek@mac.com

System Version: Mac OS X 10.3.8 (7U16) powerbookie is net enkele weekies oud, en heb al software update gedaan. Hopelijk dat het met Tiger verholpen gaat zijn?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.