6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    mcboqeys

USB TT homedock wordt niet meer herkent (OPGELOST)

Hallo,
    Sinds vandaag wordt mijn TomTom home dock niet meer herkent als ik deze aansluit in de USB-bus in mijn iMac. Ook niet als ik deze aansluit op mijn MacBook. Vorige week voor het laatst gebruikt en toen werkte het als een zonnetje.
    Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Alvast dank voor reacties.

Bijdrager
    pinkie

Ja, dat kan een kapotte USB poort zijn, een kapotte kabel of het dock zelf is niet helemaal lekker meer. Heb je al geprobeerd om de TT direct op een computer aan te sluiten, dus niet het dock maar de kabel rechtstreeks in je TomTom?

Bijdrager
    mcboqeys
    ”pinkie”

Ja, dat kan een kapotte USB poort zijn, een kapotte kabel of het dock zelf is niet helemaal lekker meer. Heb je al geprobeerd om de TT direct op een computer aan te sluiten, dus niet het dock maar de kabel rechtstreeks in je TomTom?

Thanks, ik heb je tip opgevolgd. Had nog ergens een losse usb kabel liggen maar als ik die gebruik ook geen response. De USB port op de iMac is goed, want als ik mijn iPod, iPhone of camera erop aansluit herkent die hem wel. Ben bang dat ik het in de TT moet zoeken.

Bijdrager
    pinkie

Dan zou mijn eerste reactie zijn om de TT te resetten. Baat het niet dan schaadt het ook niet.

Bijdrager
    mcboqeys

Hi,
    Dank voor de reacties, een harde reset van de TomTom bracht de uitkomst!
    Thanks

Bijdrager
    mcboqeys
    ”mcboqeys”

Hallo,
    Sinds vandaag wordt mijn TomTom home dock niet meer herkent als ik deze aansluit in de USB-bus in mijn iMac. Ook niet als ik deze aansluit op mijn MacBook. Vorige week voor het laatst gebruikt en toen werkte het als een zonnetje.
    Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Alvast dank voor reacties.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.