10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    gaatjenixaan

USB stick voor bootcamp

Hallo,

Is het mogelijk om windows via bootcamp te installeren met een windows xp USB stick versie?
    Zo ja . hoe werkt het

Bijdrager
    ivan92

Boot Camp vereist een Mac met een Intel-processor en Windows XP Service Pack 2 of Windows Vista (afzonderlijk verkrijgbaar).

Dus waarschijnlijk word dit niet ondersteunt.

Bijdrager
    MouseMighty

UTFS al gedaan? Bij Apple is de Boot Camp Installatie en configuratiegids te downloaden, voor zover die al niet op je MacBook staat. Volgens die handleiding kan het niet. Godzijdank.

Bijdrager
    Nietzman

Vanwaar “Godzijdank”? Daarnaast zijn de enige referenties naar “USB” in de manual naar een keyboard voor als je toevallig een wireless ramplank hebt.

Bijdrager
    Nikita
    ”Nietzman”

Vanwaar “Godzijdank”? Daarnaast zijn de enige referenties naar “USB” in de manual naar een keyboard voor als je toevallig een wireless ramplank hebt.

Ik kan bevestigen dat mijn (oude witte) Bluetooth Apple toetsenbord ook werkte tijdens de installatie van Windows via Boot Camp op m’n Mac mini, in tekst-gedeelte want verder kwam ik niet (iets met ‘no bootable device’ – toen ben ik maar afgehaakt).

Anyway, je kan proberen om vanaf de USB stick op te starten. Niet geschoten is altijd mis, en veel kan er toch niet fout gaan…

Bijdrager
    gaatjenixaan

Ik heb het via de cd gedaan nu maar ik krijg de foutmelding dat windows een bestand mist (hall.dll) Daarna blijft hij hangen in (dos?) en kan ik de macbook niet uitzetten. enigste oplossing was de accu eruit halen en alt toets inhouden bij het herstarten en OSX selecteren. Doe ik dit niet krijg ik weer hetzelfde. Ook al heb ik de partitie verwijderd min bootcamp assist :S

Hoe kan dit???

p.s.
    Ik gebruik windows xp met SP3

Bijdrager
    ivan92
    ”gaatjenixaan”

Ik gebruik windows xp met SP3

Boot Camp vereist een Mac met een Intel-processor en Windows XP Service Pack [size=28:38e2cb25e6]2[/size:38e2cb25e6] of Windows Vista (afzonderlijk verkrijgbaar).

Bijdrager
    Nikita

Service Pack 3 wordt ook ondersteund…

Bijdrager
    sypie

BootCamp up to date?

Bijdrager
    gaatjenixaan

Ik heb versie 2.0

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.