8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iHaring

USB stick mount niet en is niet te herstellen!

Weet iemand wat er aan de hand is met mijn USB sticky, als ik hem in mijn iMac steek krijg ik dit te zien:

En ik kan hem niet herstellen of wissen of “formatteren” enz.

Op het plaatje staat Mac OS journald, maar hij is FAT32.

Alvast bedankt,

Bijdrager
    Wiki Post

Inactief
    Anoniem

Komt hij toevallig van Ebay af ?
    Hij kan echt kapot zijn.

Bijdrager
    iHaring

Nee, hij komt niet van E-bay. Ik heb hem gekregen van een klant, er staan wat beelden op die ik moet gebruiken.

Inactief
    Anoniem

Andere poort proberen, of even op een andere Mac/pc. Anders weet ik het ook niet :x

Bijdrager
    Steph
    ”iHaring”

En ik kan hem niet herstellen of wissen of “formatteren” enz.

Dat wil je niet of dat kan niet, aangezien je hem nog nodig hebt.

Herstellen of controleren kan altijd met EHBO ding. Doe dat eerst maar is. Lukt dat niet, dan heb je er niets aan.:)

Bijdrager
    iHaring

Sorry had ik er in de begin post bij moeten vertellen.
    Op een windhoos bak doet hij het, daar heb ik hem geformatteerd naar FAT32. Stop ik hem daarna in mijn iMac gebeurt dit dus. :cry:

Edit: de beelden heb ik er afgehaald, ik vraag mij nu alleen af of hij nog te redden is?

Bijdrager
    WhiteElephant

Ik heb het zelfde probleem, of eigenlijk nog vervelender. Mijn USB stick wordt helemaal niet herkend. Niet in mijn iMac en ook niet op een Windows-PC. Aan de USB-poorten ligt het niet, want andere USB-sticks worden wel herkend.

Is er software waarmee de stick benaderd kan worden? In diverse fora kom ik wel software tegen, maar niets van wat ik probeer herkent de stick. Ik lees wel af en toe dat een Linux-systeem hoop biedt. Wie weet er meer over een wel werkende oplossing?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.