16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

USB stick kapot.

Hallo!
    Ik heb laatst ATV Flash op mij Usb gezet en daarmee mijn ATv gejailbreakt. Ik heb daarna geprobeerd de ATV bestanden van mijn USB te verwijderen, En dat is gelukt. Het probleem is dat al mijn ruimte nu weg is.
    Onderin bij Disk Utility staat dit:

Er zijn blijkbaar nog allemaal verborgen mappen.
    Ik heb al hidden files aan gezet, En alles verwijdert. Ik kon alleen een map genaamd .trashes niet verwijderen.
    Ik heb al van alles geprobeerd, Maar hoe krijg ik mijn 8 gb aan ruimte weer terug?! Aan 100 mb heb ik niet zoveel.
    Ik heb ook al First Aid geprobeerd, Maar dat haalt ook niks uit.
    Wat moet ik doen?!

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je met de stick in je Mac dan ook de prullenmand geleegd?

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee, Maar dit is een van de bestanden die er op staat na de ATV jailbreak.

Bijdrager
    JBStudio

Nee

Moet je eens doen! Dag 100mb, hallo ruimte!

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik kan de prullenbak niet helemaal legen omdat de bestanden die op de usb stick stonden van de ATV nog in gebruik zijn.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik krijg deze bestanden maar niet van mijn usb

En na nog een repair is er weer wat veranderd bij disk utility

Bijdrager
    1984

Hoe leeg jij de prullenbak….? probeer het eens met cmd shift [s]eject[/s] backspace, En de prullenmand niet geopend in een Finder venster, zo krijg je dat bestanden nog in gebruik zijn.

Geblokkeerd
    Anoniem

Mijn eject knop is kapot en mijn andere toetsenbord z’n batterijen zijn op en op het virtuele toetsenbord zit geen eject knop. :[

Bijdrager
    1984

Het kan ook op ander manieren (rechts klikken), zolang je het Finder venster maar niet opent.

Bijdrager
    JBStudio

Probeer eens het programmaatje ‘empty trash’.

http://faqintosh.com/risorse/en/sys/setrash/

Werkt bij mij altijd met dit soort gevallen.

Bijdrager
    Hansi2124

En die bestandjes met een punt ervoor zijn gewoon hidden files. Die had je helemaal niet op hoeven te roepen, want die zijn niet voor niets hidden.
    Kortom: je loopt teveel te klooien……

Moderator
    unSOUND

Gewoon de Stick wissen of formatteren met Schijfhulpprogramma.

Mocht hij zeuren dat hij in gebruik is, even herstarten en dan nog een keer proberen.

Bijdrager
    macpro

Wat in zo’n situatie nog wel eens wil helpen is partitioneren.
    Zet via Disk Utility eerst 2 of meer partities op de USB stick.
    Daarna kies je weer voor 1 partitie.

Bijdrager
    1984

Mijn eject knop is kapot en mijn andere toetsenbord z\’n batterijen zijn op en op het virtuele toetsenbord zit geen eject knop. :[[/quote] Geeft niet , i.p.v. de eject moet je de backspace toets indrukken, dus cmd shift backspace, [size=2] ik zat achter een klein toetsenbord, nu achter en groot en ontdek mijn fout[/size]

Geblokkeerd
    Anoniem

De oplossing van 1984 werkt niet, Die van unSound ook niet, krijg de melding bij het erasen dat “The operation is not permitted”..

Geblokkeerd
    Anoniem

Sowieso klopt de informatie in Disk Utillity niet

Hoe kan er van de 8 gb maar 200 mb over zijn als er maar 6 mb in gebruik is ?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.