3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

USB stick Intenso 16 GB

Na vrij korte tijd (haast niet gebruikt) is mijn USB Stick 16GB al kapot.Ik heb de problemen die ik er mee had aan de fabrikant doorgegeven en daar kreeg ik ook de bevestiging dat de stick waarschijnlijk kapot is.Ze zijn NIET bereid de stick te ruilen “omdat ik het bonnetje niet meer heb”.Op mijn opmerking dat ik met het grootste gemak NU een nieuwe zou kunnen gaan halen ,de bon zou bewaren en over twee maanden het probleem zou voorleggen en ik de oude stick met de kassabon van de nieuwe zou kunnen opsturen werd voor het gemak niet meer gereageerd………..dus voor mij NOOIT MEER een Intenso stick

Bijdrager
    Stirf

Dank je wel voor de mededeling.

Bijdrager
    KarelWillem

Intenso is het Trust van Duitsland.:)

Ze produceren zelf helemaal niets, maar plakken gewoon hun naam op een willekeurig product.

Daar hoeft niets mis mee te zijn, maar vaak ontbreekt dan wel lichtjes de passie achter het geheel.
    En dat merk je soms als klant.

Maar overal kan iets kapot.
    Ook bij Apple bijvoorbeeld, en de garantie-verhalen daarvan zijn ook niet altijd echt rooskleurig.

Een bonnetje vragen bij garantie-afhandeling is net zo normaal als betalen voor een brood.
    Daar dénk je niet eens over na.
    Je kan ze dus voor die 1,50 die ze verdienen op dat stickje van jou, niet kwalijk nemen dat ze je niet alleen geloven op je blauwe ogen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.