10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    semt-x

USB stick doet raar, heel raar….

Ik heb hier een usb stickkie liggen en sinds kort doet deze raar.
    Als ik m in mijn imac stop dan begint het lampje op de stick te knipperen en blijft knipperen. Ik zie ook geen stick op het bureablad staan en als ik m eruit trek krijg ik ook geen melding in beeld dat ik de hardware uitgetrokken heb zonder deze eerst via software af te sluiten.
    Ik heb al geprobeerd via schijfhulpprogramma deze te zoeken, maar ook dit programma vind niet.
    Wat kan er aan de hand zijn? Of nog beter, wie heeft de oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    stel maar

aan de zijkant heb je weel eens een knop je wat je kan verschuiven. staat deze misschien op lock?

Bijdrager
    semt-x

ik heb er geen knopje op zitten waar lock bij staat. Is een heel simpele stick…

Bijdrager
    LEXY

Misschien is ie Windows geformatteerd. Probeer het eens op een PC.
    Anders een kwestie van stuk…

Bijdrager
    Jogchum

ook fat32 geformatteerde sticks worden door OSX gelezen (andersom weer niet ;)) ben bang dat ie stuk is.

Bijdrager
    semt-x

onder windows xp kreeg ik m wel aan de praat. Geformateerd naar FAT. de stick stond in FAT32.
    In de imac gestopt en hij ziet m weer. Ik formateer m nu onder OSX en nu blijft hij hangen tijdens het formateren.
    Denk toch echt dat deze zijn beste tijd gehad heeft?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Ik heb laatst een stick gehad die op mijn mac niets meer deed en bij windows alleen de optie Formateren kreeg. Bij het formateren liep hij dan weer vast. dus ik denk dat tijd word voor nieuwe zoals hierboven gemeld.

Bijdrager
    semt-x

Jammer, maar helaas. In ieder geval bedankt allemaal voor de snelle reacties.

Bijdrager
    Sanne

ach, stickjes zijn tegenwoordig niet zo duur meer.:)

Bijdrager
    Jogchum

Daarnaast formatteer ik m’n usb-sticks en harde schijven meestal Fat, zodat ik nog wat bestanden uit kan wisselen, de meeste mensen in mijn omgeving zijn kuchwindowskuchkuch gebruikers…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.