6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    zuen

usb probleem.

Beste mensen,

Ik heb de IPOD video van 30 gigabyte.. nu liep itunes laatste keer vast en moest ik dit genoodzaakt “taak beeindigen”. Sinds dien geeft itunes niet meer aan dat de ipod aangesloten is.. en windows geeft de error :
    “Snel USB apparaat – op een trage USB-hub aangesloten”

Voorheen heeft het dus gewerkt.. iemand een idee?

Alvast mijn dank:)

Mvg,
    Sven

Bijdrager
    Steff

Hij zou nooit gewerkt hebben. Je hebt je iPod op een USB 1.1 connector aangesloten terwijl de iPod Video minimaal USB2.0 moet hebben. [size=9:c3a740d45b](correct me)[/size:c3a740d45b]
    Zoek even of je PC USB 2 heeft. Zo nee dan zijn er aparte USB Kaarten te koop die je simpel kunt inbouwen.

Voila, een USB kaart zoals ik bedoelde voor 9,- euro.

Bijdrager
    Jaffster

quote van apple:
    Systeemvereisten voor Windows

* PC met USB-aansluiting of -kaart (USB 2.0 aanbevolen)

Aanbevolen ivm snelheid, en dus niet noodzakelijk.

Oplossing kan ik je niet geven.
    Waar het mij naar klinkt is: het niet leker lopen op de auto detectie van windhoos.
    daar kan ik je wel mee op weg helpen. Even je Ipod los koppelen , minuutje wachten.
    En vervolgens in een >andere<….. dus… NIET dezelfde usb poort terug prikken.

Als dat niet helpt heb ik nog wel een ideetje….. laat het dan maar ff weten.

grtz

Jaffster

Bijdrager
    petermac

Toen ik nog op windows zat kreeg ik die melding ook hoor, alles ging bij mij nog, gewoon traag hé:)

Geduld is een schone deugd!

Bijdrager
    Laribij

Misschien even bij apple kijken?

http://www.apple.com/nl/support/ipod/[/url]

Bijdrager

hey,

ik heb ook zo’n probleempje,

sluit ik hem aan op een usb 1.0, werkt het , maar komt er een melding dat het ‘traag’ is aangesloten,
    sluit ik hem aan op usb 2.0, dan kan ik de ipod map dus niet openen, en komt er fout in IO apparaat of iets dergelijks.
    iemand een idee?

ps: komt alleen bij de iPod op deze computer, andere toestelen werken wel normaal op usb 2.0, en op andere computer werkt de iPod ook normaal.
    (iPod 4G)

thx,

Floriaan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.