8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Chanty

USB poort

Hoi,:lol:

Ik had even een vraagje;

Ik heb net een nieuwe ipod nano, en probeer hem nu vol te zetten met behulp van itunes. Zodra ik hem in de usb poort plug geeft ie aan dat ik een te slome USB host heb. Ik heb ook geen snellere op mijn pc zitten geeft ie aan.

Weet iemand of er een andere manier is liedjes erop te zetten? Of kan iemand vertellen hoe je aan een snellere USB hub komt?:?:

:lol: Chantal

Bijdrager
    iJoost

http://www.apple.com/nl/ipodnano/specs.html

Systeemvereisten voor Windows

* Pc met USB 2.0-poort
    * Windows 2000 met Service Pack 4 of hoger, of Windows XP Home of Professional met Service Pack 2 of hoger
    * iTunes 7 of hoger(4)

Ik ben bang dat je er even een USB 2.0 -kaartje in zult moeten zetten.

Bijdrager
    Chanty

hmm .. jaa das wel balen, k ga morgen op vakantie dus ik wilde hem wel graag meenemen. Maar goed dan ga ik dat wel proberen als ik terug kom..

Toch bedankt..!
    :wink:

Bijdrager
    Napsju

Werkt gewoon hoor. Je kunt alleen geen gebruik maken van USB 2.0, dit is vele malen sneller dan USB 1.1.

De iPod werkt prima met USB 1.1, echter is deze dus gewoon wat langzamer.

Bijdrager
    KarelWillem

Zat ik laatst aan te denken; is er geen FireWire-to-USB-adapter op de markt?

Ik heb een mooie iMac G3 met snel FireWire, maar zonder USB 2.
    FireWire is snel genoeg om USB 2 aan te kunnen, dus dan zou een adapter een mooie oplossing zijn?

Of is dit nu héél dom gedacht?

Moderator
    unSOUND

Dat is technisch gezien niet mogelijk. USB en FireWire zijn totaal andere technieken, en vereisen ook hele andere hardware.

Bijdrager
    Jello
    ”unSOUND”

Dat is technisch gezien niet mogelijk. USB en FireWire zijn totaal andere technieken, en vereisen ook hele andere hardware.

inderdaad.. technisch gezien passeerd FireWire de proccessor niet rechtsreeks (eerst I/O – proces) terwijl de USB wel eerst naar de proccesor gaat.

Bijdrager
    JDVM

Het werkt gewoon prima met USB 1.1 hoor. Gewoon een lekker grote bibliotheek aanmaken, en dan een uurtje of wat laten liggen aan de computer.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.