9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    DJBW

USB Kabeltje

Als je in NL een Ipod koopt bij Bijvoorbeeld Dixons of V&D dan krijg je geen USB kabeltje er bij die moet je zeggen ze via internet bij Apple Bestellen maar is er ergens een winkel in NL waar je die gewoon kan kopen en niet bestellen via internet??

Bijdrager
    Starbuck

Apple Centre Rotterdam heeft ze op voorraad!

Kijk voor meer info op http://www.macrotterdam.nl
    Succes!

Bijdrager
    pako

Waarom koop je je iod niet gewoon rechtstreeks bij Apple, of via

http://www.macned.nl met €10 extra korting?

Bijdrager
    Emarc
    ”DJBW”

Als je in NL een Ipod koopt bij Bijvoorbeeld Dixons of V&D dan krijg je geen USB kabeltje er bij die moet je zeggen ze via internet bij Apple Bestellen maar is er ergens een winkel in NL waar je die gewoon kan kopen en niet bestellen via internet??

Hoogst irritant vind ik dit!:x
    Waarom kan zo’n kabeltje niet direct bij het produkt geleverd worden. Vorig jaar kocht ik een andere printer, maar ook zonder usb-kabel.
    Als je een auto koopt verwacht je toch ook dat je er mee kan gaat rijden zonder dat je er eerst nog wielen bij moet gaan kopen?
    Wie kan mij mij vertellen waarom dit gebeurt?

Bijdrager
    HSL
    ”Ema(r)c”
    ”DJBW”

Waarom kan zo’n kabeltje niet direct bij het produkt geleverd worden. Vorig jaar kocht ik een andere printer, maar ook zonder usb-kabel.
    Als je een auto koopt verwacht je toch ook dat je er mee kan gaat rijden zonder dat je er eerst nog wielen bij moet gaan kopen?

met een ipod zit het anders he.. want daar zit namelijk wel gewoon een firewirekabel bij!!

Bijdrager
    pako

Als je van plan bent je iPod op een PC te gaan gebruiken kun je ook een PCi firewire kaartje kopen, dan kun je de -meegeleverde- firewirekabel gebruiken.

Bijdrager
    Sad
    ”Ema(r)c”

Bij de iPod zit een firewie kabel. En bij printers zit sinds het begin der tijden nooit een kabel. Bij een router krijg je toch ook geen 300 km netwerk kabel?

Bijdrager
    Emarc
    ”HS-L”
    ”Ema(r)c”
    ”DJBW”

met een ipod zit het anders he.. want daar zit namelijk wel gewoon een firewirekabel bij!!

Okee, dat wist ik niet, ik heb geen iPod!

”colpolyp”

Bij de iPod zit een firewie kabel. En bij printers zit sinds het begin der tijden nooit een kabel. Bij een router krijg je toch ook geen 300 km netwerk kabel?

Wat schrijf je nu? 300 km kabel?:? Klopt, zoveel is het niet, maar wel genoeg om naar de antennedoos van de kabelmaatschappij dat draadje te leggen.

Bijdrager
    Sad

Okee okee nuances aanleggen.

Sinds 1981 ongeveer gebruik ik printers. Op een dag gingen mensen klagen dat ze steeds bij een nieuwe printer een kabel erbij kregen waar ze dan voor moesten betalen. Daarna is het in printerland langzaam mode geworden om printers zonder kabel te leveren.

Ik krijg ook liever een kabel bij mijn produkt maar er zijn ook grenzen natuurlijk, gelukkig zijn USB kabels vrijwel allemaal hetzelfde en kan je lekker afwisselen en losse nieuwe kopen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.