9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    blikkieb

USB hoofdtelefoon tip?

Iemand een tip ivm USB koptelefoon?

Ergens tussen de 30 en 50 euri of zo. Hoeft niet hoogwaardig te zijn (zal ook niet lukken voor die prijs), maar om te expirimenteren met DJay.

Bijdrager
    Dagaloni

even googlen.. en toen kreeg ik dit. Ik weet niet of dit je vraag beantwoord want je vroeg om een tip maar ja hier is hij dan!

http://www.nierle1.com/nl_53/artikel/5882/USB_DJ_Stereo_Koptelefoon.html

Bijdrager
    blikkieb
    ”Dagaloni”

even googlen.. en toen kreeg ik dit. Ik weet niet of dit je vraag beantwoord want je vroeg om een tip maar ja hier is hij dan!

http://www.nierle1.com/nl_53/artikel/5882/USB_DJ_Stereo_Koptelefoon.html

zo iets idd. EUR 9,99….. da’s een mooie prijs om iets uit te proberen.

Thanks.

Bijdrager
    Dagaloni

graag gedaan!:wink:

Bijdrager
    formulefan

is zoiets niet handig? Daar kun je iedere hoofdtelefoon op aansluiten. Ik weet niet of dit werkt hoor, maar misschien is het een oplossing. Anders kun je ook kijken naar een headset. Deze zijn meestal op usb.

Bijdrager
    blikkieb
    ”formulefan”

is zoiets niet handig? Daar kun je iedere hoofdtelefoon op aansluiten. Ik weet niet of dit werkt hoor, maar misschien is het een oplossing. Anders kun je ook kijken naar een headset. Deze zijn meestal op usb.

Bij een headset zit een microfoon, en zoiets heb ik al, met plugjes.

Die converter, ik weet het niet.

Omschrijving: Converteert de i-mate PPC, PDA2, PDA2K of iPAQ DC barrel connector aan een AC stroom adaptor naar een mini USB connector voor de JAM, SP3, SP3i, of elk ander apparaat met een mini USB connector en voltage die compatibel is met de AC adaptor (controleer je unit en AC adaptor specificatie voor gebruik).

Bijdrager
    macjk
    ”formulefan”

dat is een plug die je in je telefoon steekt en er dan een mini jack uit krijgt oftewel iets wat de TS niet nodig heeft.

Bijdrager
    jpverhoef

Deze 3 d audio card van conon is me ooit eens aangeraden en aangeschaft http://www.nowthatsit.nl/?categorie_id=198&gclid=COj2pqntppQCFQWR1QodmnIztg.. Helaas werkte het van geen kanten. Het enige wat ik gevonden heb onder de 50 euro is een logitech headset, geschikt voor mac. Als je die bij my com koopt, krijg je je geld zonder poespas terug, mocht het niet werken.

Dat ding van 9,95, heeft drivers en omdat het er niet expliciet bijstaat drivers voor mac, zou ik er maar vanuit gaan dat het alleen voor windows is.

En dan is er nog de imic.

Bijdrager
    jpverhoef

Ow, ik ging(onterecht) even uit van mn eigen situatie, mac mini zonder mic ingang. Maar wat betreft usb hoofdtelefoon is er niet zo veel verschil.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.