8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    roelpol

USB headsets

Ik ben op zoek naar een goede headset voor mijn mac, die niet te veel geld kost.
    Ik kwam tot de volgende uitkomsten:
    – Trust Headsets Hs-6400 5.1 Surround Usb Headset (klik)

– Konig Multimedia 5.1 Surround Headset (usb) (klik)

Nu deze koptelefoons zien er beide zeer goed uit, maar ik vraag me af of ze wel werken op mac. Op bol.com zeggen ze dat de trust het zou moeten doen, maar als ik dan op hun website ga kijken vind ik enkel drivers voor windows.
    Nu weet er iemand of dit gewoon zo werkt of er toch drivers verkrijgbaar zijn?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Job Versloot

Je hebt toch helemaal geen drivers nodig….

Bijdrager
    roelpol

Het zijn usb headsets, dus ik veronderstel van wel. Ok op de site van trust zijn er drivers te vinden voor windows. Zodus dacht ik van wel.

Bijdrager
    Maccessory

Mijn ervaring is dat de USB-headsets van Logitech het prima doen op de Mac, zonder speciale drivers (ik heb er één, zeer tevreden mee).

Bijdrager
    EagerB0bNerd

hier ook een Logitech, met microfoon, geschikt voor skype.
    Werkt perfect en klinkt goed, handige volumeregeling in het snoer.
    [edit] en nee, je hebt geen drivers nodig

Bijdrager
    LighScan

Ga in geen geval voor Trust… Da’s een merk dat zeker niet goed te noemen is, en da’s algemeen geweten. :?

Logitech, Creative, .. dat zijn de bekende waar je best voor gaat als je een goede headset wilt. :wink: Normaal heeft een USB-headset helemaal geen drivers nodig, zelfs niet onder onze goede vriend Windows. :sealed:

Bijdrager
    roelpol

Ik veronderstel toch dat die 5.1 van konig beter geluid levert dan een logitech van dezelfde prijsklasse of heb ik het mis?

Bijdrager
    Sanne

goh, ik wist niet eens dat er usb headsets bestonden:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.