5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

    USB connector kapot :(

    Hi,

    Op onze TiBook (15, 867) werkt een van de twee USB connectors niet meer. Wanneer ik er een muis of printer op aansluit wordt dat apparaat niet herkend. Weet iemand of dit nog te herstellen of te repareren valt?

    bedankt,

    – Koen.

    Bijdrager
    The – DDD

    Effe Apple bellen lijkt me…

    Ze hebben in de hele wereld lokale nummers, dus moet lukken…;)

    Bijdrager
    Xserve

    bel Apple of ga naar een Apple Store

    Inactief
    Anoniem

    Hee, het werkt weer :D

    Ik heb een paar uur geleden een herstart moeten doen, misschien dat dat er mee te maken heeft.

    – Koen.

    Bijdrager
    Turbanus

    Ik denk dat het een software-probleem is, want ik heb sinds 10.2.8 en daarna 10.3.8 ook zoiets. Of het kan hier zijn dat een tweede Powerbook er vlak naast ook een negatieve invloed heeft. Maar ik heb al vanalles geprobeerd en ik kom er niet achter.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.