8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Artfark

USB-C Lader Macbook Pro 13" 2016

Zijn er ook alternatieven voor een tweede USB-C lader voor Macbook Pro 13″ 2016? De Apple versie is nogal prijzig en is voornamelijk om een reserve lader dan wel thuis dan wel in tas te hebben.

Bijdrager
    meesje

Zelf zou ik geen risico willen lopen met een adapter van een vreemd merk.
    Natuurlijk is 79 euro nog best een aardig bedrag, maar je hebt wel 1700+ euro uitgegeven aan een nieuwe macbook…

Bijdrager
    Artfark

Eens maar als er een goed en veilig alternatief is voor (veel) minder geld zou ik dat graag weten. Ik zie USB-C laders die kennelijk ook voor deze macbook geschikt zijn (volgens de verkoper) maar met veel lager wattage.

Bijdrager
    fred44nl

Ik zie USB-C laders die kennelijk ook voor deze macbook geschikt zijn (volgens de verkoper) maar met veel lager wattage.

dus zijn ze niet geschikt:)
    maar als je het risico wil lopen, dan moet je dat vooral doen.

Bijdrager
    GoeieDag

Als ze van een ‘bekend’ merk zijn, zullen ze best wel oké zijn, maar ook niet goedkoop.
    Heb je een goedkope ding te pakken, dan is alleen al het doorbrand risico (en denk je eens in dat ie ’s nachts in de fik vliegt!) al een zeer goede reden om zo’n ding nooit te kopen!

Bijdrager
    Artfark

Bedankt voor duidelijke adviezen. Ga zeker geen risico nemen dus dan beter wat meer betalen voor originele lader.

Bijdrager
    iDEOwen

Je kan ze van HP kopen, werkt prima.

Bijdrager
    Average User

https://tweakers.net/nieuws/113505/nvwa-ruim-helft-van-41-geteste-usb-laders-voldoet-niet.html

Hier een stukje over goedkope USB laders. Dat zal vast ook gelden voor andersoortige laders.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.