6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rhvandenheuvel

USB beveiligd met extra patitie

hoi,

ik heb vroeger een jumbo usb stick gehad en nou wou ik die gaan gebruiken om mijn tv te updaten
    maar zit er een beveiling op die ik er niet af krijg.
    er zit een extra patitie op die ik niet er af krijg en ik krijg de usb
    ook niet als 1 patitie geformateert.

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    ik heb windows en os x

Moderator
    unSOUND

Meestal staat er Windows software op die extra partitie. Als je de stick onder Windows opent kun je in de regel de software opstarten en er voor kiezen het te verwijderen. Daarna zou de stick gewoon 1 partitie moeten kunnen krijgen.

Bijdrager
    rhvandenheuvel

ja dat is het probleem. er staat geen extra software op. alleen pdf bestandjes van jumbo zelf

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Formatteren dus?
    Die andere partitie maakt niet uit denk ik. Ik heb Zondag precies hetzelfde gedaan, en hij zoekt gewoon naar de juiste bestanden. De rest laat die gewoon voor wat het is.

Het zou natuurlijk anders kunnen zijn bij jouw tv, maar het is het proberen waard.;)

Bijdrager
    rhvandenheuvel

hij geeft op mijn tv aan dat hij beveiligd is dus dat werkt bij mij helaas niet

Bijdrager
    iep

Dit soort promo sticks hebben een tweetal partities: eentje met promo materiaal die je op geen enkele wijze weg krijgt (en vaak ook read-only is) en eentje waarop je je eigen data kunt stoppen. Alleen die laatste is bruikbaar.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.