12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Dr. Maddox

USB audiokaart (stick)

Bijdrager
    Josebo.

Hm, toevallig zat ik gisteravond precies met hetzelfde probleem. Maar dat er zulke dingen bestaan, wist ik eigenlijk niet. Voor mij dus dezelfde vraag.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Bijdrager
    minijob
    Bijdrager
    Almerrrrr

Ik heb zelf enige tijd geleden deze gekocht werkt prima moet ik zeggen imic

Bijdrager
    Dr. Maddox

Bijdrager
    Dr. Maddox

Bijdrager
    Dr. Maddox

Bijdrager
    rogerpaolo

Je kunt in Traktor op 2 manieren opnemen: MIDI en audio.

Wanneer je midi opneemt neemt Traktor alle handelingen die je verricht tijdens het mixen op. Dit resulteert in een vrij klein bestand, wat als je het opent precies gaat nadoen wat jij allemaal hebt gedaan tijdens het opnemen. Dus laden tracks, pitchen, mixen, gebruik van effecten etc. Groot voordeel hiervan is dat je tijdens het ‘afspelen’ van je mix nog invloed hebt, je kunt dan dingen wijzigen.

Audio opnemen is gewoon net alsof je een tape opneemt tijdens het mixen. Resulteert in een Wav file, kun je niet meer veranderen.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Bijdrager
    rogerpaolo

je kunt de midi mix ook op cd zetten.. je moet de midi mix zien als een tussenstadium. Wanneer je de midi mix afspeelt kun je hem tegelijk opnemen en daarna op cd zetten.

De record knop zit in de master section geloof ik.. ff rechtermuisknop boven de decks, in het zwarte gedeelte, en daar kun je kiezen welke modules je wilt zien. check ook ff de manual, daar wordt alles erg duidelijk beschreven. en als je m niet op papier hebt, dan kun je vast de pdf wel op internet vinden.

Bijdrager
    Dr. Maddox

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.