9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MichMich

USB Audio Interface – Traktor

Wie kan mij een goeie betaalbare (max 100 euro) USB-audiointerface aanbevelen die goed samenwerkt met Traktor.

Ik heb minimaal 2 stereo uitgangen nodig. Een derde zou fijn zijn als monitor uitgang, maar ik denk dat dit ook wel via de ingebouwde geluidskaart van mijn MBA kan.

Alvast bedankt voor de suggesties!

PS ik draai Lion, mocht dat van belang zijn.

Bijdrager
    rrkramer

En bedoel je dan een USB-interface met jog wieltjes, crossfader etc?
    In dat geval wordt het lastig, omdat de interfaces die er zijn van Hercules bijv. niet werken met traktor.

Als je alleen audio-output zoekt, is dit wellicht wat voor je.

Bijdrager
    cids

Zou inderdaad gewoon de TRAKTOR AUDIO 2 audio interface nemen is ook van NI dus werkt gegarandeerd goed samen…

Bijdrager
    Toine van rijthoven

Ik zou je willen adviseren jezelf heel goed voor te lichten wat betreft USB audio interfaces en Lion.
    Mijn E-MU USB audio interface (werkte perfect onder Leopard) kan ik niet meer gebruiken omdat er geen (64 bit) drivers voor Lion zijn en het is nog maar de vraag of en wanneer ze gemaakt worden.

Ook van andere USB audio devices zijn al diverse meldingen dat de drivers nog niet Lion compatibel zijn.

Succes!

Bijdrager
    rogerpaolo

ik heb een maya 6 out 2 in interface liggen, die mag je voor een habbekrats van me overnemen. Dan heb je 3 stereo out, dus deck a, deck b en cue (prilsten)

edit: ik heb hier 3 jaar mee gewerkt voor ik Traktor Scratch kocht, en het ding functioneert prima, driverloos.

Bijdrager
    sanius

De Audio 2 DJ van Native Instruments werkt perfect onder Lion en kent een erg goede geluidskwaliteit! Kreeg hem als promotie bij mijn Vestax TR-1 maar werkt echt heel erg goed. Het lijkt een klein dingetje maar er komt een behoorlijke partij geluid uit haha.

Gebruikte eerder een Edirol UA-1EX alleen daarmee kon ik geen monitors aansluiten en is ook veel minder krachtig dan de Audio 2 DJ.

Bijdrager
    Vassilli

Voor Traktor kan je alleen de Native Instruments interfaces gebruiken.. Andere werken niet.

Bijdrager
    sanius
    Vassilli op 24 augustus 2011

Voor Traktor kan je alleen de Native Instruments interfaces gebruiken.. Andere werken niet.

Absoluut niet waar. Je kan zelfs draaien met je MacBook speakers als je wilt. Heb in het verleden uit pure noodzaak zelfs de ingebouwde geluidskaart van mijn MacBook geaggregeerd met mijn Edirol externe interface zodat ik de headphone out van mijn MacBook als monitor kon gebruiken en de master out via mijn externe geluidskaart liep.

Bijdrager
    Vassilli

Ja dat kan wel.. Maar met TimeCode niet.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.