11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Mujeres

url in youtube filmpje

Hallo,

weet iemand of het mogelijk is om een link van een website in een youtube filmpje te plaatsen.
    zodat als bij het afspelen van het filmpje op het filmpje geklikt word er een website geopend word.

iemand een idee?

alvast bedankt.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Mujeres

klopt, maar hoe?

Bijdrager
    Anillusion

Captions:

Bijdrager
    flotje1

Je kan labels invoegen bij de editor daar kan je kiezen voor link:lol:

Bijdrager
    Mujeres

ik wil op bepaalde momenten in een filmpje het zo hebben dat je op het filmpje kan klikken en dat je dan naar een externe website gaat.

ik zie dat niet zo bij de labels. kan wel labels toevoegen, maar er geen link aan toevoegen….

heb je misschien een afbeelding?

Bijdrager
    Anillusion

Ik heb mijn youtube engels ingesteld dus misschien dat de namen anders zijn:

Ga naar my video’s.
    Klik op edit bij de video die je wilt aanpassen.
    Kies bovenin voor de derde tab, genaamd ‘Annotations’.
    Voor de rest gaat het ongeveer hetzelfde als in het youtube filmpje dat ik had gepost, dus afspelen, pauze op het punt dat de link moet komen, add annotation, spotlight, vink link aan, vul de url in, klik op save en klaar.

Bijdrager
    Mujeres

@Anillusion
    Dank voor je reactie, heb je aanwijzingen gevolgd, alleen kan ik nergens een externe link toevoegen.
    alles wat ik bij Spotlight zie zijn linken “in’ Youtube zelf.
    Ik kan niet verwijzen naar een externe website, en dat is juist de bedoeling.
    ik zie als ik Link aanvink:
    – Video
    – Afspeellijst
    – Kanaal
    – Abonneren
    – Bericht opstellen
    – Upload van videoreactie
    – YouTube-zoekopdracht

geen verwijzing naar een externe link.

Bijdrager
    Anillusion

Ah hmm inderdaad…zoals ik het nu snel zie is het nu niet meer mogelijk. In dit filmpje bijvoorbeeld gebruiken ze een andere interface voor annotations, die wel veel op de bestaande lijkt. Het is dus veranderd en daarmee is de mogelijkheid voor externe links dus ook meteen weggehaald. En ik denk dat ze filmpjes waar al externe links in stonden hebben laten staan. Jammer, al gebruik ik het zelf nooit.

Bijdrager
    Hansi2124

Is dit niet wat je bedoelt (onderaan)?

Bijdrager
    Mujeres

Dat is inderdaad wat ik bedoel, als je link aanvinkt krijg je geen mogelijkheid om naar een externe site te gaan.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.