9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Longy

URGENT: in het JAPANS mailen!!!

Omg!!

Ik kom net pas achter dat ik niet kan mailen met Japanse tekens via mijn macbook!!! Op msn en word kan ik probleemloos japans tekens gebruiken maar via de mail (hotmail) kan dat NIET. ik kan wel een email int japans tikken maar de ontvanger ziet alleen ??? zelfs mensen die in Japan wonen zien alleen ????? Ik heb een email naar mezelf gestuurd en ik zie idd alleen maar ?????

Wat kan ik hier aan doen? In Japan wil ik zelf natuurlijk int japans kunnen emailen!!

Thanks for reading!

???????????????????????????????

Bijdrager
    Longy

argh zelfs op het forum leest hij de tekens niet!! (laatste regel). kl*te man!!

Inactief
    Anoniem

Gewoon mailen via Apple Mail… Hotmail is sowieso shit. Gmail account aanmaken, koppelen aan Apple Mail en klaar.

Bijdrager
    Donnie Darko

Aanmelden voor Gmail

Bij: “kies taal” staan allemaal “rare tekens” volgens mij moet er japans tussen staan.
    Helaas lees ik het niet, voor mij is het chinees.

Bijdrager
    @tje
    ”Donnie

Aanmelden voor Gmail

of Japans :wink:

Bijdrager
    Macs
    ”@tje”
    ”Donnie

Aanmelden voor Gmail

of Japans :wink:

Dat is het probleem: Japans is Chinees voor hem… en zo kunnen we wel nog even doorgaan…

Bijdrager
    Longy

hmm… het schijnt dat mn friends nu weer wel mn emails kunnen lezen int japans via hotmail… maar het rare is dat ik mn eigen mails niet kan lezen in correct japans via hotmail als ik een mail naar mezelf stuur. wat dat betreft vind ik apple toch wel raar.

mja XD

Bijdrager
    Kasper

Is het niet mogelijk om extra talen te installeren vanaf de installatie DVD’s van OSX ?
    Lijkt me dat Japans daar ook bij staat.

Dozo.

Kasper

Inactief
    Anoniem

Alle talen zitten al standaard in OSX.:?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.