8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    stefsegers

uren registratie

Hey allemaal,

Ik werk nu ongeveer 2 jaar met iBiz. Erg makkelijk al je uren invoeren, maar rappporten maken gaat niet altijd goed. Het is ook al door de programmeurs aangegeven dat dit software fouten zijn. Maar voordat er eindelijk een nieuwe versie komt duurt dat dus nog een tijd.

Nadeel van deze app is dat ik ook mijn factuur in PDF moet e-mailen en dat dus dmv copy/paste in Pages moet zetten dan PDF-en en vervolgens dan pas versturen.

Zou ik nog een stap verder willen en dat zou kunnen zijn een koppeling met de bank en geautomatiseerd de facturen verwerken.

Is er inmiddels betere software dan iBiz? Of misschien zijn er mensen die online software gebruiken?

Mijn banken zijn Postbank en Bizner

Stefan

Bijdrager
    puntKoen

Ik ben geen zelfstandige en stuur ook nooit facturen, maar ik heb laatst de demo-versie van Billings gedownload. Erg indrukwekkend pakket! Geen CLIEOP3-uitvoer, geloof ik.

Bijdrager
    Rub3n

ik gebruik een, door mijzelf, geprogrammeerd systeem. Geschreven in PHP en dit werkt online. Maar hier ga ik binnenkort een verbeterde versie van maken. En misschien breng ik deze ook wel op de markt. Maarja, voorlopig eerst voor eigen gebruik.

Ik kan je verder niet echt helpen eigenlijk. Ik heb nooit echt systemen zitten testen.

Bijdrager
    me.com

Hoi Ruben,

Ik ben wel eens benieuwd naar jouw systeem.:)
    Zou je eens een screenshot willen plaatsen als dat lukt?

Bijdrager
    stefsegers

Die Billings ziet er echt heel goed uit. Dat is iBiz maar dan goed!

Online zou ook erg mooi zijn inderdaad. Ik weet dat Bizner samen werkt met Reeleezee en die ziet er ook erg goed uit. Het is volgens mij wel een dure oplossing, maar de koppeling staat me erg aan.

S

Bijdrager
    themacs
    ”me.com”

Hoi Ruben,

Ik ben wel eens benieuwd naar jouw systeem.:)
    Zou je eens een screenshot willen plaatsen als dat lukt?

Ik wil geen roet in het eten gooien, maar als je nog aan iets aan het ontwikkelen bent, dan geef je nooit the goodies op voorhand weg aan kandidaat concurenten…

Bijdrager
    Rub3n

Och, maakt me niet zoveel uit. Dit systeem wat ik nu gebruik zal in het niet vallen bij wat ik ga maken, omdat ik nu simpelweg meer kan.

Destijds kon ik nog niet zoveel en heb er toen weinig tijd ingestoken (ook bijv. de vormgeving)

me.com je hebt een pm!

Bijdrager
    me.com

Ontzettend bedankt Ruben!:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.