2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Yannes

Upnp disabled zichzelf?

Voor MW2 moet je Nat type “open” zijn om games te kunnen vinden. Bij mij is het nat type echter “strict” waardoor ik niet kan spelen. Het is heel makkelijk te verhelpen volgens infinity ward dmv upnp te enablen @ je router. Dit heb ik gedaan, maar als ik de game afsluit en een half uur later weer wil gaan spelen (of de volgende dag) dan staat mijn Nat type weer op “strict” en moet ik upnp eerst disablen en daarna weer enablen om het nat type “open” te maken.

Ik vroeg me af waarom moet ik hem steeds opnieuw enablen? Volgens mij zo het gewoon moeten werken bij de eerste keer voor altijd.

Router: Sitecom WL-341

Bijdrager
    dj bazzie wazzie

UPNP aan is voldoende. Het maakt niet uit wat er in MW2 staat. Bij mij staat er de ene dag open en andere dag weer strict. Ik denk dat er iets niet goed zit bij de check bij MW2 zelf (Fout in spel en niet in console). Wanneer ik test verbinding doe vanuit mijn playstation menu heb ik altijd nat type 2 en dat staat gelijk aan ‘open’ in MW2 namelijk. En hoe kan ik in PS3 menu andere nat hebben dan MW2? daarom hou ik het maar op een software foutje.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.