5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    barts

uploaden website internetplusbellen lukt niet

Ik heb sinds een week internetplusbellen van de KPN, maar krijg mijn site niet geupload naar m’n webspace. Niet via Freeway, waarmee ik de site maak en ook niet via RBrowser (ftp-programma). Ik krijg wel verbinding, er verschijnt ook een venster met het ip-nummer van de server, maar als ik er iets in sleep, blijft het molentje eindeloos draaien, maar er wordt niets overgezet. Ik heb de Experia al ‘open’ gezet, maar ook dat helpt niet. Iemand een idee?

Bijdrager
    Nickel

Dat had ik ook met mijn eigen website, totdat ik het programma Fetch probeerde. Is een stukje trial software maar werkt onbeperkt. Probeer die eens zou ik zeggen!

Bijdrager
    marbo

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je het moet uploaden in de passive mode.

Bijdrager
    barts
    ”Nickel”

Dat had ik ook met mijn eigen website, totdat ik het programma Fetch probeerde. Is een stukje trial software maar werkt onbeperkt. Probeer die eens zou ik zeggen!

Met fetch is het gelukt, maar wel nadat ik de firewall heb uitgezet. Dat gaf het programma als tip. Ik ben benieuwd of het dan ook werkt met de andere programma’s.

Bijdrager
    marbo

Met Transmit is het me ook gelukt met Firewall aan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.