6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    fuen

Upload snelheid traag

Hallo iedereen.

Sinds kort is onze upload snelheid verhoogd. Ging eerst 30 kb/sec, nu zo’n 100. Via ftp werkt dat inderdaad prima. Ook dropbox uploadt met 100 of zelfs meer. Als ik echter ga uploaden naar youtube, badongo, of welke site dan ook, gaat ’t opeens met ’n sneue 6 kb/sec.

Iemand een idee wat/of ik hier wat aan kan doen?

fuen

Bijdrager
    iJoost

De proxy-instellingen weghalen? Als die er zijn.

Bijdrager
    fuen

Nope, zijn er niet.

Word er werkelijk gestoord van. HD uploaden naar youtube gaat zo niet lukken :sealed: .

Bijdrager
    essiw

Wat mogelijk kan zijn (spreekt uit ervaring) is als je upload snelheid overal zo traag is als 6kb/s (lijkt niet uit je verhaal maar je kan dit altijd nog proberen als al het andere niet lukt) is dat als je een netwerk verbinding met draad hebt, de draden verkeerd in elkaar zijn gezet (als je zelf de uiteinde hebt gemaakt of veranderd) de volgorde van de kleuren van de draden is namelijk niet zo logisch als het lijkt;) Ik kreeg toen perfecte download snelheden, maar upload ging me toch zo traag, en zat de heletijd te klooien met men kabel toen ik overstapte naar een andere provider

Bijdrager
    WoBoW

Het lijkt op een probleem op de poorten, FTP is namelijk via poort 21, dropbox zal ook wel via een andere poort lopen. En ik neem aan dat Youtube netjes over de standaard internet poort verloopt namelijk poort 80.

Misschien moet je, je router even resetten (dus stroom eraf en er weer op, of netjes via de webinterface)

Bijdrager
    fuen

Toch nog eens een schopje geven, ik word er namelijk behoorlijk moe van. Moet vaak m’n muziek uploaden via webinterfaces, en dat duurt echt eeuwen zo.:roll:

Router herstarten helpt geen drol. Probleem is nog steeds dat FTP/dropbox/alles behalve via de browsert fatsoenlijk uploadt, en dat ik via m’n browser opeens maar nog halve snelheid (met geluk!) heb.

Iemand nog briljante ideën?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.