9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Macmortsel

Upgraden van Cube

Hoi,

Ik heb zojuist mijn tweehands Cube geinstalleerd. Alles verloopt vlekkeloos. De Cube is uitgerust met het volgend os : 10.3.9. Processor is 450, en het geheugen heeft 384 MB. Nu blijkt hij niet over “dashboard” te beschikken. Heb al een keer geprobeerd te upgraden, maar er kwam geen melding dat er een upgrade voor deze Cube beschikbaar is.
    Mijn vraag is of ik deze Cube kan upgraden, of heb ik dan meer geheugen nodig ?

thx

Bijdrager
    Xserve

Nee.
    De functie ‘Dashboard’ zit enkel in Tiger (10.4). Tiger is een compleet nieuw systeem.
    Tiger is 10.4 en Panther 10.3

Als je Tiger wil hebben moet je betalen (voor één licentie €129, €80 met lerarenkorting)

Bijdrager
    demandiebakt

en ja, je kan een cube upgraden op allerlei manieren.
    check de zoekfunctie op macosx of snuffel eens rond op het net je vind er van alles voor!
    echter het blijft een gepriegel in zo’n kleine behuizing:)
    klik

Bijdrager
    Oortjes

Cubeowner is de Cube site.

Bijdrager
    Xigh

Ik zou m’n macmini wel in zo’n Cube willen. Ik vind het echt gruwelijk mooie dingen.

Bijdrager
    Macmortsel

bedankt voor de tips, maar omdat ik er zo weinig van afweet, vraag ik me af of het huidig systeem sterk “zwaar” genoeg is om de Tiger te draaien ?

Bijdrager
    Oortjes
    ”Macmortsel”

bedankt voor de tips, maar omdat ik er zo weinig van afweet, vraag ik me af of het huidig systeem sterk “zwaar” genoeg is om de Tiger te draaien ?

Ben je Tiger Nodig voor specifieke programma’s die alleen onder tiger werken?

Bijdrager
    Turbanus

Tiger (en Spotlight) zal geen probleem zijn en ook de progs die je nu gebruikt niet, maar als je 40 Widgets gaat draaien wordt het wat anders natuurlijk….:wink:

Bijdrager
    demandiebakt

@ Xigh

Ik zou m’n macmini wel in zo’n Cube willen. Ik vind het echt gruwelijk mooie dingen.

zie hier klik

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.