6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Element

upgraden of naar de volgende

Hello,

Als ik straks terug in Europa ben heb ik mijn G3 Imac 450mhz weer terug. Heeft dus 20 originele HD, 512 ram.
    wat ik dus zeker wil is een iets snellere machine en vooral: meer opslagruimte.
    Wat ik met de Imac dus kan doen is een snelle HD van 120 of 160 (meerprijs is de extra zichtbare 18GB ram waard zeggen ze)

OF ik verkoop mijn imac (zonder toetsenbord want die is echt verneukt) krijg ik daar nog 150 euro voor?
    en koop emac waar ik dan bereid ben een vettere HD in te zetten maar omwille van de meerprijs die een emac kost wil ik niet hoger gaan dan 512 RAM

Wat ik doe op een computer is een paar audiotracks opnemen/MIDI editen, video’s bekijken/ grote MP3-lijst (30gb op dit moment) en verder gewoon word processing, surfen/emailen,…

Het geld dat uit mijn eigen zak moet komen om de imac te upgraden is dan ongeveer een extra 150 (ram+HD)
    of ik verkoop de imac en vind een emac (700 Mhz) voor 400 euro, maar houd de ram op een laag pitje en cash uit de extra 250-tal euro.

Dus 250 uit eigen zak euro voor een emac 700/ 512 RAM en grotere HD (hoeveel is de maximum GB voor een emac rev1?)
    of 150 euro uit eigen zak voor een imac G3 450 1gig ram en 138 GB HD
    hoeveel sneller is een G4700 emac met 512 ram dan een G3450 met 1 gig ram?

Mijn benodigdheden zijn dus erg low key en iedere 10 euro telt … ben relatief arm vergeleken met de meesten hier:)

Bijdrager
    Petje

volgens mij worden emacs niet meer gemaakt en geleverd

Bijdrager
    Element

een tweedehands emac bedoel ik :wink:

Bijdrager
    Sbojevets

eMac’s te koop! Even MacSupport bellen: 0251-314014

ZGAN of Beursmodellen 1,25 Ghz voor ongeveer € 500.-

Bijdrager
    Yorrr

Nice !

Met welke specs worden die geleverd ?

Bijdrager
    Element

Yess .tell me more.

Kan momenteel nog niet telefoneren
    Ben nog in de VS

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.