6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    weazel

Upgraden naar iOS 5 kost me al mijn apps

Ik heb mijn apps niet gesynchroniseerd met m’n macbook.
    Nu kan ik dus geen iOS 5 installeren, want dan wist ‘ie al mijn apps.

Als ik alsnog mijn apps wil synchroniseren in iTunes, zegt ‘ie: “alle bestaande apps op de iPhone worden vervangen door apps uit deze iTunes-bibliotheek”. Maar dat wil ik dus niet.
    Ik wil gewoon een nieuw OS installeren, en de huidige apps behouden. Maar dat behoort blijkbaar niet tot de opties.

Is er een manier/omweg om dit op te lossen?

Bijdrager
    Horloge

je kunt toch een back up maken van je apps. om ze veilig te stellen.
    zoek naar ipa. bestanden in Itunes/music/mobileaplications

Moderator
    Strifer

Heb je geen back-up? Heb je je iPhone nooit aan een computer gekoppeld gehad? Als een back-up (reserve kopie!?) echt niet lukt, dan kun je gewoon updaten en vervolgens al je eerder gedane aankopen opnieuw downloaden uit de Appstore. Een vervelend werkje, maar het kan.

Iets dat je eerder gekocht hebt kun je gewoon uit een lijstje in de Appstore aanklikken om opnieuw te downloaden. Als ie vraagt of je ’t opnieuw wilt kopen, dan zeg je ‘ja’. Vervolgens geeft ie aan dat je het al gekocht hebt en dus gratis mag downloaden.

De enige apps die je niet meer kan downloaden zijn de apps die je WEL op je iPhone hebt, maar ut de Appstore verwijderd zijn. Met die programma’s ben je de pineut.

Bijdrager
    Anszje

Rechtermuisknop op de iPhone en dan kiezen voor aankopen overzetten.
    Komen al je Apps in iTunes en daarna kun je ze gewoon weer terug plaatsen.
    Net als je reservekopie

Bijdrager
    bzguy

Nog veel makkelijker : gewoon alles in 1 ruk opnieuw downloaden van uit de App Store, werkt PERFECT !

Had nl hetzelfde aan de hand;)

Bijdrager
    weazel

Dank Anszje!
    Dat werkte volgens mij (nog even afwachten tot na de installatie natuurlijk ;))

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.