3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    michaelbvb

upgraden

Ik heb niet veel verstand van mijn Imacje, maar ik vroeg me het volgende af. Vast heel dom :roll:, maar ik gheb zelf naast 9.2 ook osX op mijn computer geinstalleerd. Kan ik mijn computer dan gratis upgraden naar 10.1 en hoger? Kan je dat via internet downloaden ofzo?

Ik ben echt zo’n iemand met alleen maar vragen op dit forum… :oops:

Bijdrager
    JeePee

Nee, sorry…. Legaal is onmogelijk, dan moet je toch een upgrade-cd naar 10.1 kopen, schijnt niet duur te zijn, weet niet hoeveel dit nu kost… Maar ik raad je aan of te gaan voor 10.2 en eventueel meteen straks voor 10.3.

Aangezien je nu nog maar 1 berichtje op je naam hebt staan, zegt genoeg over de hoeveelheid vragen die je inmiddels gesteld hebt…:wink:

En vragen is toch prima, iedereen begint blanco en er zijn genoeg mensen hier en op andere plekken die willen helpen!:D

Bijdrager
    tfmichie

10.1 en 10.2 zijn betalende updates voor os x (10). Ik raad je aan om 10.1 gewoon over te slaan en onmiddellijk naar 10.2 over te stappen. Natuurlijk, wat je ook kan doen is nog eventjes geduld oefenen tot eind dit jaar en dan 10.3 (Panther) aanschaffen… It’s all up to you.
    Vergeet niet dat wanneer je update naar bv. 10.2, je nog al je (gratis) updates moet downloaden tot aan 10.2.6.

Greetz
    tfmichie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.