4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    /dev/enschede

Upgrade van Xcode 11.0 naar 11.1 lukt niet

Op mijn Macbook-je heb ik Catalina en Xcode 11.0 staan. Netjes geïnstalleerd vanuit de AppStore.

Nu wil ik een update doen. Eerst loopt er een download van 2.38GB en daarna herstart de download van 7.64GB. Dan begint de installatie, maar die loopt vast met een melding Unable to Install App met als submelding “Xcode could not be downloaded. Please retry again later. Dit probleem blijft zich herhalen.

Wat kan hier aan de hand zijn? Is dit iets wat ik zelf zou kunnen verhelpen? Iemand tips om de update te kunnen laten slagen?

Bijdrager
    koen

Kun je Xcode misschien downloaden op de Dev site van Apple? Anders even wachten, misschien is het wat druk.

Bijdrager
    EHRD

Ik had hetzelfde probleem. Na enkele keren proberen zonder resultaat, xcode maar verwijderd en opnieuw gedownload vanuit de store, dat werkte wel.

Bijdrager
    /dev/enschede

<p class=”cite”>EHRD op 9 oktober 2019 om 18:40</p>
    Ik had hetzelfde probleem. Na enkele keren proberen zonder resultaat, xcode maar verwijderd en opnieuw gedownload vanuit de store, dat werkte wel.

Ja, gelukt. Oude spullen weggooien, drie keer herstarten, maar toch… het werkt!

Dank

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.