5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Geitekaas

Upgrade Mojave op MP 5.1 gtx 680

mensen,

Ik zocht mij wild en dacht het allemaal te weten. Heb heel Macrumours en dit forum uitgeplozen en wist het zeker. Mijn MP 5.1 (oorspronkelijk 4.1) 2 x 2,26, 48 Gb, NVIDEA GTX680 (geflashed) kan Mojave aan.

Alles gedaan. Bootroms. Goede installs.  Op een aparte schijf eerst maar eens geprobeerd. Tja, het werkt. Maar zonder de drivers van Nvidea en Cuda. Die gaan maar tot High Sierra. Mis ik nu iets? Klopt dit? Ik vind ze niet terug op hun site en de updater in system preferences vind ook niets.

En: maakt het eigenlijk verschil? De Appledrivers versus de andere drivers. Ik vind hem een beetje ‘laggie’… ik heb alleen UT2004 even geprobeerd. Rest doet het weer wel. Adobe echter heeft nu geen acceleratie meer en ik had juist destijds de 680 gekocht. Ik ga geen dure kaart meer kopen. Komen er mss nieuwe drivers? Mojave is toch al een tijdje op de markt…

Ik zie het niet meer. Blijkbaar heb ik toch dit gemist of verkeerd begrepen.

Dus, wat is het nu? Wie help mij en geeft mij duidelijkheid?

Heeeeeel veel dank

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    Geitekaas

200 € vind ik nog steeds een hoop centjes… En ik wil een bootscreen.

Ik baal ervan dat ik met al het lezen gemist heb dat mijn 680 geen drivers meer heeft. Heel raar. Ook in Macrumours staat het zo dat het lijkt dat je geen problemen hoeft te verwachten.

Ik ben trouwens prima tevreden met HS, dus dat blijft het dan. Ik hoopte alleen op native nwme ondersteuning van Mojave om mee te booten.

Bijdrager
    TheBigZ

Geitekaas op 16 april 2019 om 09:00
    Ik hoopte alleen op native nieuwe ondersteuning van Mojave om mee te booten.

Daar hoopte iedereen op, maar die drivers komen er niet.

https://devtalk.nvidia.com/default/topic/1042520/drivers/-when-will-the-nvidia-web-drivers-be-released-for-macos-mojave-10-14-/68

Bijdrager
    FloorvN

ik denk niet dat er op korte termijn ooit weer Nvidia drivers zullen komen voor MacOS.
    Mocht je echt Nvidia CUDA nodig hebben, dan adviseer ik je of een dualboot met High Sierra, of enkel High sierra draaien..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.