3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    nielstre

Updates van software (safari, mail, …) in os 10.3.9

Hallo

Ik ben nog maar enkele maanden geleden overgestapt naar Apple en ik ben niet direct van plan om op Tiger over te stappen, zeker omdat ik de nieuwe functies momenteel niet nodig heb.

Maar nu vraag ik mij wel af hoe het zit met de updates voor programma’s die standaard op een mac ge├»nstalleerd staan. Dan heb ik het dus over: safari, mail, adresboek,ical.
    Is het nu zo dat net zoals het OS ook deze programma’s geen updates meer krijgen zolang je niet overstapt op Tiger. Of kan ik hiervoor updates blijven verkrijgen omdat het gratis programma’s zijn van Apple?

Alvast bedankt
    Niels

Bijdrager
    moodjoo

Nee, voor verdere updates zul je moeten overstappen op Tiger. Misschien nog heel kleine updates, maar ondersteuning van nieuwe features moet je niet verwachten.

Moderator
    Night

Security updates en minor bug repairs zul je (de eerste tijd) nog wel kunnen blijven verwachten, na komts van tiger. Maar dat zal uiteindelijk nihilieren. En logisch natuurlijk, aangezien Tiger (ook al moet je er voor betalen) natuurlijk eigenlijk niets anders is als een major system update.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.