5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    poing

Updaten van Flash player lukt niet(opgelost)

Ik probeer de laatste update van flash installeren maar het wil maar niet lukken. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Krijg deze meldingen: Installatie is mislukt blijft dan hangen op 50 % of tijdens het installeren krijg ik een algemene installatie fout.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Om te beginnen zou ik even de schijfbevoegdheden herstellen.

Gaat het hier overigens om Flash Professional (maken van Flash bestanden) of om Flash Player? Als het om Flash Pro gaat moet je even kijken of er nog oude bestanden van oudere versies in b.v. je bibliotheek staan. Ik heb ook wel gehad dat de hele CS5 suite niet wilde installeren omdat er nog CS4 bestanden rondhingen.

Bijdrager
    poing

@Waffie Het gaat om de player(Versie 11.9.900.117) en de schijfbevoegdheden heb ik al hersteld.

Bijdrager
    mollie319

Bij Adobe vind je een uitgebreide beschrijving wat te doen als de installatie mislukt.

Ik zou Flash verwijderen (via Programma’s – Hulpprogramma’s).
    Daar staat (als het goed is) de Adobe Flash Player Install Manager, en via dit programma, de Flash player verwijderen van je Mac.
    Daarna opnieuw de laatste versie van de Flash player installeren.
    https://www.macupdate.com/app/mac/4783/adobe-flash-player

succes

Bijdrager
    poing

Even het systeem opnieuw geinstalleerd en toen werkte de update wel er kan dus een slotje op dit onderwerp.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.