4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    peterwillem

Updaten naar IOS 6 of niet?

Ik denk er over om mijn iPhone 4s en ipad 2 te updaten naar ios6. Maar ik lees met name op het Apple support forum dat er vele tientallen zelfs honderden klachten over deze update zijn. Met name wifi verbindingen.
    Lees er op dit forum betrekkelijk weinig over.
    Wie heeft hier ervaring mee? Wie kan mij adviseren?

peterwillem

Moderator
    Strifer

Tja, daar waar het fout gaat zal geschreeuwd worden. Ik heb hier twee maal een iPhone 4 zonder problemen naar iOS6 gebracht middels de ‘over the air’ update. Ging prima en de iPhones hebben geen enkel probleem.

Verstandig is uiteraard om vooraf een reservekopie te maken.

Bijdrager
    Koezel

Klachten heb je altijd, hoeveel ervan zijn gegrond. Sommigen kunnen over niets al gaan zeiken.
    Bij mij is de update probleemloos verlopen, er zijn geen problemen. Ook niet met Wifi.
    Zoals Strifer zegt, een backup maken en dan 6 binnenhalen.

Bijdrager
    peterwillem

Ok,
    je kan wel een backup maken, maar als het na upgrade naar ios 6 fout gaat met wifi en zo kan je dan terug downgraden naar ios 5.1 ? Heb ergens gelezen dat dat niet kan.

Wat schreeuwers en zeikerds betreft hebben jullie ergens wel gelijk, maar het zijn er wel zeer zeer veel!
    Zelfs in de media buiten het Apple support forum wordt er al over geschreven, al refereren de meeste naar het Apple Sup.forum.

peterwillem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.