11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    WouterReyntjens

update: welke bluetooth muis

ik zag een topic http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=49399&highlight=bluethoot+muis
    over bluetooth muizen, maar dit was van juli 2005 en ik dacht dat er dus wel al eens een paar nieuwe modellen op de markt zouden zijn, dus mijn vraag is, ik werk met een pb en ik zou graag een bluetooth muis kopen, maar dewelke?
    liefst 2 knops

grtz

Bijdrager

Naar mijn mening zijn bluetooth muizen gewoon het ‘net niet helemaal’ de bluethooth muis van apple zelf (eenknops) vind ik persoonlijk nog wel redelijk, ik heb er zelf een van macally, en dat is gewoon een kloteding, zelf gebruik ik voor mijn powerbook de migty mouse, lekker klein draad, en hij werk gewoon, hoesje eromheen. zodat hij makkelijk is mee te nemen.

Mischien dat er anderen zijn die wel positieve ervaringen hebben met een bluetooth muis?

( mijn macally muis is in ieder geval te koop! )

Bijdrager
    TRML

Ik vind die BT muizen ook helemaal niets, altijd gekloot met de vebinding. En dan doet hij het weer eens slecht omdat de batt. te ver leeg zijn, nee voor mij geen draadloos spul ik wil gewoon betrouwbaar werken. maar ja dat is mijn mening :lol:
    zul je net zien dat op zondag middag de batt. leeg zijn, en die oplaadare batt. zijn helemaal snel leeg.

Bijdrager
    macpro

Ik gebruik de Apple BT muizen en heb er helemaal geen problemen mee.
    In combinatie met oplaadbare batterij is het enige waar je af en toe tegen aan loopt dat je net geen extra reserver oplaadbare batterijen bij je hebt.
    Maar in dat geval is een oude Apple muis snel aangesloten.

Bijdrager
    boekeloo

Ik vind mijn bt muis ook prettig, geen problemen met batterrijen (af en toe een keer vervangen, vrebinding goed). Hij loopt alleen soms weg :wink:

Bijdrager
    iStefan

Aanvankelijk had ik een macally BT muis, maar die heeft eigenlijk nooit echt 100% gefunctioneerd en ben dan overgeschakeld op een draadloze Logitech-muis waarvoor ik wel een usbpoort moet opofferen maar ik ben er wel erg tevreden over.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”boekeloo”

Hij loopt alleen soms weg :wink:

Heeft iemand hem dan “per ongeluk” in z’n zak gedaan?

Bijdrager
    justhan

Kan me – voor wat betreft de Apple BT muis – alleen maar bij macpro en boekeloo aansluiten. Oplaadbare batterijen die 3 – 4 weken meegaan en zelfs als er niet direct verse batterijen in de buurt zijn, dan is het slechts een half uurtje muizen met de Wacom muis.

Bijdrager
    juulonline

Ik gebruik de logitech mx900, en die is wel ok hoor. Nooit problemen met verbinding. Batterij gaat maar kort mee (paar dagen) maar als je je aanwent om t muissie in zn dock te zetten is er geen probleem.

Bijdrager
    Elation

The Mouse BT van MacMice,
    mooi wit, 2knops, scrollwiel, apple-style

bevalt goed, alleen er schijnen wel soms problemen te zijn, maar omruilen is dan geen probleem

Bijdrager
    WouterReyntjens

ik heb thuis een set een mx 3300 (das een mx1000 muis en een draadloos keyboard) maar ik heb er problemen mee als deze lang aanstaat dan activeert hij bvb de numlock op men apple toetsenbord en dan begint het hééél ambetand te worden (dit gebeurt meestal na het sluimeren!)
    ik zou de mx1000 graag alleen gebruiken maar dat lukt niet echt!

grtz

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.