15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    fredmatrack

Update voor Office: 12.2.1

Microsoft heeft zonet een update uitgebracht die er voor zorgt dat xlsx bestanden terug correct geopend kunnen worden, ook al komen ze van op een Windows machine.

Meer info:
    http://www.microsoft.com/mac/downloads.mspx?link_name=downloads

Bijdrager
    jackybe67

Bij de vorige update was mijn serial niet geldig( :sealed: :sealed: ) en nu krijg ik weer een foutmelding :

U kunt Office 2008 12.2.1 Update niet op dit volume installeren. Er is op dit volume geen versie gevonden van de software die nodig is om deze update te installeren.

Ongelofelijk !!!!!!!!!!!

Bijdrager
    Fierry

Zelfde probleem hier op beide Macs

Inactief
    Anoniem

Geen enkel probleem hier.

Ongelofelijk !!!!!!!!!!!

Bijdrager
    Volkie

Zoals elke keer met office updates, geen enkel probleem.

Bijdrager
    wido

Ik zie alleen een Engelse update. Kan ik die ook bij de Nederlandse versie installeren, of moet ik wachten op een Nederlandse update?

Bijdrager
    Dennis002

Gewoon bij Word e.d. even onder Help “controleer op updates'” aanklikken, laat het Office zelf maar verder uitzoeken

Bijdrager
    Edwin
    ”jackybe67″

U kunt Office 2008 12.2.1 Update niet op dit volume installeren. Er is op dit volume geen versie gevonden van de software die nodig is om deze update te installeren.

Ik neem wel aan dat 12.2.0 is geïnstalleerd, dit is nml een vereiste. Voor de zekerheid herstart ik de Mac vooraf altijd even voor dit soort updates en b.v. ook voor de Leopard update 10.1.5.8.

Ik had overigens helemaal geen problemen met het veelvuldig uitwisselen van en naar Windows Office 2007 SP2 met Office 2008 for 12.2.0. Zowel niet voor nieuwe als bestaande documenten.

Bijdrager
    wido

Gewoon bij Word e.d. even onder Help “controleer op updates'” aanklikken

Dan geeft hij bij mij aan dat er geen update is.

Bijdrager
    McJohn

Hier zegt mijn Office 2008 dat er geen updates beschikbaar zijn.
    Laatste versie bij mij = 12.2.0

“Serial niet geldig” = goedkope manier om aan software te komen? :wink:

Bijdrager
    jackybe67

Ga mij er niet druk in maken…..

Zal wel afwachten of er in automatische updates iets tevoorschijn gaat komen:)

Bijdrager
    Geedee
    ”wido”

Ik zie alleen een Engelse update. Kan ik die ook bij de Nederlandse versie installeren, of moet ik wachten op een Nederlandse update?

Dat is net het probleem. Een Engelstalige update kan niet worden geïnstalleerd op een Nederlandstalige versie. Hij zegt dan idd dat de update niet kan geïnstalleerd worden (die melding verschijnt wel onder een andere bewoording, iets van volume of versie onvindbaar of zo …).
    Een Ne update over een Ne versie geeft geen enkel probleem, net zo min als een Eng over een Eng.

Ik vind op dit ogenblik wel geen Ne update. Moet die nog komen dan?

Bijdrager
    Gees
    ”wido”

Gewoon bij Word e.d. even onder Help “controleer op updates'” aanklikken

Dan geeft hij bij mij aan dat er geen update is.

Eindelijk heb nu 12.2.0 “Dennis”’s Word, dus mij is het wel gelukt, thanks.

Bijdrager
    Edwin
    ”Geedee”

Ik vind op dit ogenblik wel geen Ne update. Moet die nog komen dan?

Een van de belangrijkste reden waarom ik een OS in het Engels wil; een servicepack komt voor veel software als eerste in het Engels en (veel) later pas in het Nederlands en soms zelfs helemaal niet.

Ik vind een mix van talen sowieso vervelend als de software uitsluitend in het Engels beschikbaar is.

Bijdrager
    fredmatrack

Ik blijf het spijtig vinden dat applicaties zoals Office en Adobe niet in een meertalige versie worden uitgebracht, net zoals de Apple software. Het zou toch echt een pak makkelijker zijn, zeker met meerdere gebruikers op één toestel.

Maar goed, on-topic; dit heeft Microsoft toch wel vrij snel in orde gebracht, vind ik. En als het goed is, mogen we het ook zeggen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.