11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    TurkishDelight

Update voor Microsoft Messenger (6.02)

Hier te downloaden.

Mactopia

Microsoft Messenger for Mac 6.0.2

Messenger for Mac 6.0.2 makes it easy to take advantage of the full power of instant messaging, and it is a Universal application built to run on both PowerPC-based and Intel-based Macs. If you encountered a sign-in issue with Messenger for Mac 6.0, you should upgrade to Messenger for Mac 6.0.2.

Additionally, Messenger for Mac 6.0.2 includes logging. Log files can help troubleshoot various problems in Messenger such as connection problems, status failures, and other issues. Enabling logs saves a file containing personal information to ~/Documents. Anyone with access to this directory can open this file. By default, Messenger logging is turned off. For more information about how to enable logging for troubleshooting problems, contact support.

Bijdrager
    aerosoul

dat betekend dus dat ’t enige voordeel is dat het een universal binary is..?

En dat het voorderest alleen nuttig is als je loggin problemen hebt?

Lekker boeiend dan.. kom eindelijk is met die webcam functie!

Bijdrager
    deSpaanseRente

Uhm. 6.0. was ook al Universal Binary hoor.

Bijdrager
    TurkishDelight

If you encountered a sign-in issue with Messenger for Mac 6.0, you should upgrade to Messenger for Mac 6.0.2.

Bijdrager
    guv

En ja die heb/had ik.
    Moet ik maar even downloaden dan.:D

Bijdrager
    Steff
    ”TurkishDelight”

If you encountered a sign-in issue with Messenger for Mac 6.0, you should upgrade to Messenger for Mac 6.0.2.

Dat is gewoon troep van Microsoft. Je moet gewoon upgraden naar Adium.

Bijdrager
    mollie319

precies, en met adium doet je webcam het ook nog eens….
    dus het kan wel….;-)

tja, mickeySoft he….. :evil:

Bijdrager
    n8n
    ”m3tz”

Heej stelletje Adium-geilneven, als jullie mij Adium kunnen laten zien met webcam-ondersteuning stap ik direct over. :x

Als je mij een aMsn laat zien die verre van crap is, geef ff een seintje.
    Buiten dat heb ik liever een heerlijk naar wens aan te passen messenger dan de kl°te interface van MSN. liever makkelijk werken dan grafbekken op een cam zien door trieste kwaliteit.

Bijdrager
    CMD-Z

Hear Hear

Bijdrager
    Cloudsurfer

Altijd weer dat zielige ge-Audium. Als er iets troep is is dat het wel.

Ik zal trouwens eens gaan kijken naar die 6.0.2 :)

Bijdrager
    TurkishDelight

die 6.02 is even traag als 6.01 of 6.00..
    ik merk geen verschil eerlijk gezegd.. inloggen duurt veelste lang.. sinds 6.00

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.